Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در شب توقف ناپولی، آتالانتا با جشنواره‌ا‌‌ی از گل، سوم شد

© Sputnik / Константин Твердовский /  مراجعه به بانک تصاویر ناپولی
ناپولی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هفته نهم سری‌آ ایتالیا با برتری قاطع هفت بر یک آتالانتا مقابل اودینزه و توقف ناپولی ادامه یافت.

به گزارش اسپوتنیک، هفته نهم سری‌آ ایتالیا، آتالانتا که چند فصلی است در جمع مدعیان لیگ فوتبال باشگاه‌های ایتالیا قرار گرفته است، یکشنبه شب در برگامو برابر اودینزه به پیروزی قاطع هفت بر یک دست یافت تا با 20 امتیاز به رتبه سوم جدول رده‌بندی برسد و اودینزه هم 10 امتیازی باقی ماند. لوییس موریل کلمبیایی در این دیدار سه گل به ثمر رساند، «ایلیچیچ» دو گل و «ماریو پالاسیچ» و «ترائوره» هم دیگر گلزنان آتالانتا بودند.

استفانو اوکاکا هم تک گل اودینزه را به نام خود ثبت کرد. اودینزه از دقیقه 32 با اخراح «نیکولاس اوپوکو» با یک بازیکن کمتر به کار خود ادامه داد که همین امر موجب شکست سنگین مهیمان شد.

در ادامه دیدارهای این هفته سری‌آ، ناپولی در بازی خارج از خانه برابر اسپال به تساوی یک بر یک رضایت داد و امتیازی شد تا در جایگاه چهارم باقی بماند. تقابل تورینو و کالیاری هم با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. همچنین فیورنتینا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی میزبان لاتزیو بود و در پایان با نتیجه 2 بر یک مغلوب میهمان خود شد. لاتزیو با کسب چهارمین پیروزی فصل خود 15 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد. فیورنتینا هم با قبول سومین شکستش با 12 امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала