Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لمپارد: همه یک «هازارد» در تیم خود می‌‌خواهند

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر فرانک لمپارد Футбол. Тренировка ФК "Челси"
فرانک لمپارد Футбол. Тренировка ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد به این بارو است که همه‌ی تیم‌ها دوست دارند بازیکنی به تاثیرگزاری ادن هزارد در تیم خود دشاته باشند، اما او خو از عملکرد بازیکنانش راضی است.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی این سال، با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو از چلسی جدا شده و به رئال مادرید پیوست. این مشکل بزرگی برای آبی پوشان لندنی بود چرا که این بازیکن 28 ساله نقش بسیار مهمی در سال های اخیر در این تیم داشت و مدیران چلسی نیز نتوانستند جانشین مناسبی به دلیل محرومیت از پنجره نقل و انتقالات برای او بیایند. لمپارد آغاز خیلی خوبی در رقابت های این فصل نداشت اما اکنون و پس از کسب 7 پیروزی در تمامی رقابت‌ها شرایط بار دیگر برای چلسی بهتر شده است.

چلسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
چلسی 4 برنلی 2؛ پسران خوب لمپارد روی نوار برد

پیروزی 2 - 4 برابر برنلی باعث شد که آنها در رده چهارم جدول رده بندی و با 8 امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول صدرنشین قرار بگیرند. لمپارد در گفتگو با سایت رسمی باشگاه در پیوند به شرایط تیمش گفت: «احساس می کنم که ما گزینه2های زیادی داریم اما مردم هنوز از تغییر شرایط صحبت می کنند و مشخصا وقتی بازیکنی به تاثیرگذاری ادن هازارد را که نزدیک به 50 درصد گل‌ها و پاس گل های سال گذشته را بر عهده داشت، از دست می دهید چنین چیزی طبیعی است. ما این را پذیرفتیم و در تلاش هستیم که با شرایط دیگری این خلا را پر کنیم. ما بازیکنانی داریم که این کار را برای ما انجام دهند. ما بازیکنان هجومی داریم که می خواهند گل بزنند و تیمی داریم که می خواهد خیلی سریع توپ را به حرکت درآورد.»

سرمربی چلسی در پایان صحبت‌هایش در این خصوص گفت:«همه یک ادن هازارد در تیم خود می خواهند، اشتباه نکنید اما ما او را نداریم و این چیزی است که مقابل من است. ما بازیکنان خوبی داریم و مهم است که تلاش کنیم. هواداران چلسی به برنلی آمده بودند تا تیمی را ببینند که برای ارائه فوتبال هجومی تلاش می کند و این شیوه بازی ای است که من می خواهم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала