Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا یک ماه خانه‌نشین شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مصدومیت پل پوگبا جدی از آن است که انتظار می‌رفت. او احتمالا تا ماه دسامبر از میادین دور خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد در خوشبینانه‌ترین حالت اواخر نوامبر به میادین بازمیگردد.

Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بیل یک بار دیگر وارد ماجرای خرید پوگبا شد

پس از برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل نوریچ سیتی در هفته دهم لیگ برتر، اوله گونار سولسشر تایید کرد مصدومیت پوگبا جدی تر از پیش بینی های اولیه است. پوگبای 26 ساله که در بازی با ساوتهمپتون در اوایل فصل جاری دچار این مصدومیت شد، از زمانی که در پایان ماه گذشته میلادی، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد مقابل آرسنال تن به تساوی یک بر یک داد، دور از مستطیل سبز است. اوله‌گونار سولسشایر سرمربی منچستر یونایتد در این مورد گفت:« تصور نمی کنم او را قبل از ماه دسامبر در تیم ببینیم. او برای مدتی دور از میادین خواهد بود. پوگبا به زمان کافی برای بازگشت به میادین نیاز دارد. شاید در بهترین حالت به دیدار با شفیلدیونایتد بعد از وقفه بازی های ملی برسد. اما احتمال قوی تر، بازگشت او در ماه دسامبر به میادین است. من دکتر نیستم، اما او دچار مصدومیتی از ناحیه قوزک پا شده و برای مدتی از میادین دور خواهد بود.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала