Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اریکسن توانایی بازی در رئال مادرید را ندارد

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر کریستین اریکسن Russia World Cup Denmark Training
کریستین اریکسن  Russia World Cup Denmark Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیمی کرگر معتقد است که کریستین اریکسن ظرفیت لازم برای بازی در تیم رئال مادرید را ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستین اریکسن هدف چند باشگاه برتر اروپا از جمله رئال مادرید است که در آخرین پنجره نقل و انتقالات این هافبک دانمارکی را زیر نظر داشتند. این بازیکن تا هنوز قرارداد خود را با تاتنهام تمدید نکرده است و قرارداد او درسال 2020 با تاتنهام ختم خواهد شد.

تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نه اریکسن، نه پوگبا؛ رئال مادرید در جنوری بازیکن نمی‌خرد

با این حال، تعدادی از کارشناسان عملکرد اخیر او را زیر سؤال برده اند و معتقد اند که عملکرد ضعیف او تأثیر منفی بر نتایج ضعیف اخیر تاتنهام گذاشته است. یکی از کارشناسان کاپیتان سابق لیورپول و مفسر اسکای اسپورت، جیمی کاراگر است.

 کرگر به اسکای اسپورت گفت:« اریکسن در هرتیمی می‌تواند بازی کند اما توان ایجاد تغییر مثبت را  در تیم ندارد. به نظر من اریکسن فکتور‌های لازم  برای حضور در خط میانی رئال مادرید را ندارد و نمی‌تواند در رئال مادرید موفق شود.»

کرگر تنها کسی نیست که اریکسن را نقد می‌کند. پس از نشر این مطلب لوتار ماتیوس، اسطوره بایرن مونیخ نیزاین بازیکن را نقد کرد.

ماتیوس در مورد حضور این بازیکن در بایرن گفت:«او شماره 10 معمولی است، از نظر فنی بسیار خوب است اما خیلی کُند است و کوواچ دوست دارد بازیکنانش سرعت بیشتری داشته باشند. آنها باید برای جذب کای هروتز تمرکز کنند که گزینه بهتر نسبت به اریکسن است.»

این در حالیست که اریکسن در این فصل 743 دقیقه بازی کرده است و فقط یک گول به ثمررسانده و یک پاس گول در لیگ برتر داشته است، در حالی که در لیگ قهرمانان اروپا در کُل 116 دقیقه بازی کرده است و نه گول زده و نه پاس گول داشته است. پی اس جی یکی از باشگاه‌هایی است که دوست دارد در تابستان آینده اریکسن را به صورت رایگان جذب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала