Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بوفون: هنوز بازیکن مهمی در یوونتوس هستم

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر بوفون دروزاره بان یوونتوس
بوفون دروزاره بان یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جانلوییجی بوفون، دروازه‌بان یوونتوس به این باور است که او هنوز بازیکن مهمی در یووه به شمار می‌رود.

به گزارش اسپوتنیک، بوفون روز شنبه بار دیگر به عنوان دروازه بان ذخیره شزنی روی نیمکت یوونتوس نشست و در نهایت بازی این تیم برابر لچه با تساوی 1 - 1 به پایان رسید. اما اینتر نیز در برابر پارما به تساوی 2 - 2 رسید تا یوونتوسی ها همچنان به عنوان صدرنشین سری‌آ به کار خود ادامه دهند. بوفون پس از بازی در گفتگو با تیکی تاکا اظهار داشت: «شاید گاهی یک بازی مساوی شود اما من فکر می کنم این نتیجه نیز بد نیست. این صحبت ها به محض این که یک تیم خوب پیروز نشود، به گوش می رسد اما تیم‌های دیگری نیز هستند و سه نتیجه متفاوت در دنیای فوتبال وجود دارد.»

بوفون دروزاره بان یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بوفون: اگر پاری‌سن‌جرمن نبود، دیگر فوتبال نمی‌کردم

این دروازه بان ایتالیایی باشگاه یوونتوس در پیوند به فصل گذشته و انتقالش به پاری‌سن‌جرمن نیز صحبت کرد و گفت: «من به پی‌اس‌جی رفتم چون نمی توانستم پیشنهاد ورزشی و مالی که آنها به من دادند را رد کنم. وقتی 40 ساله هستی و باشگاهی به بزرگی پی اس جی خواهان جذب توست بسیار خوشحال می شوی. من می خواستم تجربه جدیدی کسب کنم و از محدوده امن خودم بیرون بیایم. یک شب وقتی با خودم فکر می کردم تصمیم گرفتم که یه یوونتوس برگردم. از خودم پرسیدم که در 41 سالگی تنها در پاریس در حالی که خانواده ام در ایتالیا هستند، چه کار می کنم؟ من این موضوع را به پاریسن ژرمن اطلاع دادم و وقتی یوونتوس به من پیشنهاد دهد خیلی سریع پذیرفتم.»

بوفون در پایان صحبت‌های در پیوند به شایعاتی کناره‌گیری‌اش از گفت: «هم اکنون در شرایط روانی و فیزیکی ای هستم که احساس می کنم هنوز برای یوونتوس بازیکن مهمی هستم. هنوز درباره آینده فکر نکردم و باید شرایط و توانایی های خودم را آزمایش کنم. وقتی احساس کردم که نمی توانم آنطور که می خواهم بازی کنم، جلسه ای با باشگاه می گذارم و به آنها می گویم که همه چیز تمام است.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала