Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی یک گول تا صد گوله شدن با والوارده فاصله دارد

© REUTERS / Albert GeaFootball Soccer - Barcelona v Leganes - Spanish La Liga Santander - Camp Nou stadium, Barcelona, Spain - 19/02/17 - Barcelona's Lionel Messi in action against Leganes' Dimitris Siovas.
Football Soccer - Barcelona v Leganes - Spanish La Liga Santander - Camp Nou stadium, Barcelona, Spain - 19/02/17 - Barcelona's Lionel Messi in action against Leganes' Dimitris Siovas. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسی با گولزنی برابر وایادولید به مرز صد گول زیر نظر والوارده خواهد رسید.

به گزارش اسپوتنیک، مسی با 99 گول در زمان هدایت بارسا از سوی والورده، 32.3 درصد گول‌های بارسا را به ثمر رسانده است.

Bayern Munich coach Pep Guardiola shouts to his players during their German first division Bundesliga soccer match against VfL Wolfsburg, in Wolfsburg January 30, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گواردیولا: با دیدن مسی به بردن همه جام‌ها امیدوار شدم

گول‌هایی که اهمیت این بازیکن را در ترکیب والوارده نشان می دهد. اولین دیدار او مقابل رئال مادرید در دیدار سوپر جام نیوکمپ بود که با نتیجه 3-1 این تیم شکست خورد. آخرین دیدار این بازیکن برابر اسلوایا پراگ در لیگ قهرمانان اروپا بود که با نتیجه 2-1 به سود بارسا به پایان رسید. مسی در 111 بازی توانسته 99 گول به ثمر برساند که اوسط گولزنی او 0.89 گول بوده است.

شماره 10 بارسا در چهار رقابت برای بارسا گلزنی کرده است که 72 گول در لالیگا، 19 گول در لیگ قهرمانان اروپا، 7 گول در جام حذفی و 1 گول در سوپرکاپ اسپانیا بوده است. 100مین گول این بازیکن می تواند در روز سه شنبه مقابل رئال وایادولید و در استادیوم نیوکمپ بوده است، استادیومی که مسی در آن 339 بازی انجام داده و 351 گل به ثمر رسانده، به ثبت برسد. مسی همچنان در 20 بازی اخیربارسا توانسته 20 گول به ثمر برساند.

مسی در زمان پپ بیشترین تعداد گول یعنی 211 گول را در 219 بازی در چهار فصل تاریخی که بارسا 14 عنوان قهرمانی را از 19 عنوان قهرمانی ممکن  کسب کرده بود به ثمر رساند. تحت نظر لوچو، مسی در 158 بازی 153 گول به ثمر رساند. این بازیکن در زمان تیتو و بعداً جوردی رورا، دستیار او در  50 بازی 60 گول، که میانگین آن 1.2 گول در هر بازی را به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала