Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش والوارده به انتقادها در مورد خودش

© Sputnik / Илья Питалев /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига Европы. Пресс-конференция ФК "Олимпиакос"
Футбол. Лига Европы. Пресс-конференция ФК Олимпиакос - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارنستو والوارده در کنفرانس خبری قبل از دیدار با وایادولید در مورد انتقاد‌ات تراشتگن صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ارنستو والوارده، سرمربی بارسلونا این روز‌ها شدیداً مورد انتقاد قرار دارد و هرروز این انتقادات بیشتر می‌شود که در آخرین مورد مارک آندره تراشتگن نیز از این مربی انتقاد کرد.

Football Soccer - Barcelona v Leganes - Spanish La Liga Santander - Camp Nou stadium, Barcelona, Spain - 19/02/17 - Barcelona's Lionel Messi in action against Leganes' Dimitris Siovas. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی یک گول تا صد گوله شدن با والوارده فاصله دارد

حالا والوارده در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد این انتقاد ها واکنش نشان داد.

والوارده به رسانه‌ها گفت:« هواداران و برخی بازیکنان فقط به چند دقیقه پایانی بازی نگاه می‌کنند و درباره تمام بازی فکر نمی کنند، بازیکنان اسلاویا ما را تحت فشار قرار دادند، اما اگر همانند بازی با ایبار که بارسلونا 1-4 پیروز شده بود، پیروز می‌شدیم، دیگر چنین صحبت هایی مطرح نمی شد. این فوتبال است و این مسائل طبیعی است، بعضی اوقات در برابر برخی تیم ها تحت فشار قرار می گیرید و اگر نتیجه نگیرید این تبدیل به موضوع مهمی می شود. من به نتیجه بازی فکر می‌کنم و این‌که چگونه می‌توانیم سه امیتاز مهم را به دست بیاوریم. اگر همه بازی‌ها خوب باشیم و صعود نکنیم بازهم همه انتقاد می‌کنند این فوتبال است و باید با آن کنار آمد.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала