Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو ستاره جوان در لیگ فرانسه زیر ذره‌بین منچستریونایتد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد شرایط دو ستاره فرانسوی را زیر نظر گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از ESPN، باشگاه منچستریونایتد شرایط بوبکری سوماره و موسا دمبله را زیر نظر گرفته در صورت فراهم شدن شرایط برای خرید آنها، دست به کار شود. سوماره 20 سال دارد و پیششینه بازی در سطوح مختلف تیم ملی فرانسه را در کارنامه اش دارد، او مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی دیگر نیز قرار گرفته ولی نمایندگان یونایتد در ماه اخیر چند بار از نزدیک بازی وی را به نظاره نشسته اند.

منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رقابت دو قطب منچستر بر سر جذب هافبک 19ساله برشا

یونایتد او را جانشین بلندمدتی برای پوگبا می بیند. خصوصیات فیزیکی و بازی سوماره شبیه به پوگباست و میتواند جانشین ستاره فرانسوی برای آینده باشد. قرارداد کنونی سوماره با لیل تا تابستان اعتبار دارد و صورتی که قراردادش تمدید نشود، می‌تواند در جنوری با تیم دیگری قرارداد امضا کند و در تابستان به صورت رایگان راه تیم جدید خود شود. قیمت این بازیکن حدود 35 تا 40 میلیون یورو برآورد می شود و لیل تلاش دارد با تمدید قرارداد وی، از فروش او سودی ببرد.

موسی دمبله مهاجم لیون نیز از گزینه‌های دیگر مدنظر یونایتد است و شیاطین سرخ چند سالی است شرایط او را مدنظر قرار داده اند. گفته می شود سولسشائر در جنوری به دنبال خرید یک مهاجم است و بازی دمبله را هم تحسین می کند. دمبله خود نیز از ایده بازگشت به بریتانیا استقبال می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала