Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکوردهای خارق‌العاده رونالدو در کتاب گینس+عکس

© AFP 2023 / Alberto PIZZOLIReal Madrid's Portuguese forward Cristiano Ronaldo (C) scores during the UEFA Champions League quarter-final first leg football match between Juventus and Real Madrid at the Allianz Stadium in Turin on April 3, 2018
Real Madrid's Portuguese forward Cristiano Ronaldo (C) scores during the UEFA Champions League quarter-final first leg football match between Juventus and Real Madrid at the Allianz Stadium in Turin on April 3, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در کنار کسب افتخارات در دنیای فوتبال، 5 رکورد خارق‌العاده را در کتاب گینس به نام خودش نیز ثبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، این افتخار بزرگی است که حتی یک بار نام خود را در کتاب رکورد‌های گینس ببینیم. اما کریستیانو رونالدو، ستاره یوونتوس که شکستن رکورد را یکی از سرگرمی های مورد علاقه خود میداند، پنج رکورد خارق‌العاده در این کتاب به نام خودش دارد.

پنج رکورد رونالدو در کتاب گینس:

1. دوست داشتنی ترین فرد و بیشترین لایک در فیس بوک

طبق جدیدترین نسخه از رکوردهای جهانی گینس، رونالدو محبوبترین فرد در بزرگترین وب سایت اجتماعی جهان(فیس بوک) است که صفحه وی طبق آخرین آمار حدود 122،308.950 لایک دریافت می کند.

2.بیشترین دنبال کننده در اینستاگرام

رونالدو در اینستاگرام با 296،269،356 دنبال کننده، بیشتر بیشترین دنبال کننده را در سراسر جهان دارد که در سال گذشته مبلغ 46 میلیون یورو از این شبکه اجتماعی عاید نیز داشته است.

View this post on Instagram

Best way to start my weekend ❤️🙏

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

3. بیشترین حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا که این رکورد در حال حاضر رو به افزایش است.

4. بیشترین گول زده در لیگ قهرمانان اروپا

5. بیشترین حضور در دوره‌های جام جهانی

این در حالیست که رونالدو رکورد های مختلفی در جهان را که شامل کتاب گینس نمی شود به نام خودش ثبت کرده است که آخرین رکورد این بازیکن رسیدن به مرز 700 گول در دوران ورزشی این بازیکن بود.

رونالدو در مورد این رکورد شکنی‌ها گفته است که پی به دنبال رکورد نیست، این رکورد‌ها است که به دنبال رونالدو اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала