Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فن‌دایک: توپ طلا رویای هر فوتبالیست است

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فن دایک-بازیکن لیورپول
فن دایک-بازیکن لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویرجیل فن‌دایک، مدافع هالندی لیورپول فاش کرد برنده شدن توپ طلای فوتبال جهان جلوتر از مسی و رونالدو فوق العاده خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «دیلی میرور»، ویرجیل فان دایک به سبب عملکرد خوب خود در تیم لیورپول توانست یکی از 7 بازیکن این تیم باشد که در فهرست 30 نفره توپ طلا نامش دیده می شود. این مدافع هالندی یکی از شانس های اصلی کسب توپ طلای فوتبال جهان است.

Stade du Barca, ballon d'or - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برنده توپ طلای 2019 فاش شد

فن‌دایک در پیوند به شانس خود برای کسب توپ طلای فوتبال جهان گفت: «نمی دانم راستش چه پیش خواهد بود. همین که در بین نامزدها حضور  دارم اتفاق خوبی است و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. خیلی فوق العاده می شود که من بتوانم توپ طلا را به دست بیاورم.» او در پایان صحبت‌های افزود: «بازی‌های فشرده‌ای در لیگ برتر در انتظار ما است و مداوم در هتل هستیم و باید تلاش کنیم بهترین عملکرد خودمان را ارائه دهیم و مواظب باشیم سطح بالای بازی خودمان را حفظ کنیم. مردم به ورزشگاه می آیند که بهترین عملکرد تیمشان را ببینند.» فان دایک در این فصل در تمامی دقایق بازی تیمش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است و این نشان از آمادگی بدنی بالای او دارد.

لیورپول چهارشنبه شب باید در جام اتحادیه به دیدار آرسنال برود و در ادامه در لیگ برتر میهمان تیم تازه صعود کرده استون ویلا خواهد بود که در هفته قبل برابر سیتی با 3 گول شکست خورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала