Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: از تعویض شدن در جریان بازی متنفرم

© Sputnik / Alexander Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا می‌گوید تعویض شدن در جریان بازی را اصلا دوست ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا می‌گوید به هیچ عنوان دوست ندارد در میانه بازی تعویض شود. کاپیتان آبی‌اناری‌ها در گذشته حتا اگر تیمش با اختلاف فاحش برنده میدان بود، باز هم از تعویض شدن سر باز می‌زد. مسی در این مورد گفت: «دوست ندارم تعویض شوم؛ ترجیح می‌دهم بازی را از روی نیمکت آغاز کنم و به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده و کمتر بازی کنم اما هرگز تعویض نشوم. این به دلیل آن است که نتیجه بسیاری از بازی‌ها در دقایق پایانی رقم می‌خورد یا اینکه در این دقایق به خاطر خستگی حریف فرصت خوبی برای حرکت به دست میاورید.»

Football Soccer - Barcelona v Leganes - Spanish La Liga Santander - Camp Nou stadium, Barcelona, Spain - 19/02/17 - Barcelona's Lionel Messi in action against Leganes' Dimitris Siovas. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی یک گول تا صد گوله شدن با والوارده فاصله دارد

این ستاره فوتبال جهان در این باره تاکید کرد:«هنوز فکر می‌کنم یک گلزن خاص و صرف نیستم؛ ترجیح می‌دهم از پشت به خط دفاع حرف وارد شده و موقعیت خلق کنم؛ البته وارد محوطه جریمه شدن و گول‌زدن را هم دوست دارم اما به گلول‌زنی وابسته نیستم؛ بیشتر دوست دارم به طور مداوم با توپ در تماس باشم؛ یاد گرفته‌ام خودم را با بازی تطبیق دهم و لحظه مناسب را پیدا کنم؛ گاهی اوقات لازم نیست زیاد درگیر بازی شوم و فقط باید منتظر بهترین فرصت بمانم؛ در طول زمان توانایی بازی‌خوانی خود را تقویت کرده‌ام، اینکه در لحظه مناسب در جای درست قرار گرفته و در آن موقعیت تاثیرگذارتر و زهردارتر باشم.»

مسی تا اینجای دوران فوتبالی خود در جریان 829 بازی که برای بارسلونا و تیم ملی آرژانتین به میدان رفته، 674 گول به ثمر رسانده است اما جادوگر آرژانتینی معتقد است گل زدن تنها بخشی از فوتبال او است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала