Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا مقصر تعویق الکلاسیکو است

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوان لاپورتا، مدیرعامل سابق بارسلونا، به این بارو است که آبی‌اناری‌ها مقصر به تعویق انداختن دیدار الکلاسیکو است.

به گزارش اسپوتنیک، لاپورتا که در فاصله سال های 2003 تا 2014 مدیریت بارسلونا را بر عهده داشت، باور دارد که این بازی باید همانطور که برنامه ریزی شده بود، انجام می شد و احساس می‌کند که این تعویق تقصیر مدیران بارسلوناست.

Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تضمین دولت کاتالونیا از برگزاری ال کلاسیکو در فضای امن

لاپورتا در این خصوص به توضیحات پرداخت و گفت: «اگر من بودم همان شنبه بازی را برگزار می کردم چون اگر رئال مادرید نیز خواهان برگزاری بازی بود مشکلی وجود نداشت. اتفاقاتی که رخ داده دلایل سیاسی دارد. بارسلونا اشتباه کرد چون آنها یک حرکت انجام دادند و سیاست را به یک دیدار فوتبال که همیشه دور از سیاست بوده، ترجیح دادند. همیشه همینطور بوده است.» مدیر عامل سابق کاتالانی‌ها در ادامه گفت: «آنها با قدرت بازی می‌کنند تا از فوتبال استفاده کنند و مردم بارسلونا و همه را بد جلوه دهند. لالیگا علاقه سیاسی داشت که شرایط را خاص نشان دهد و آنچه که رخ داده را بزرگنمایی کند. این بدترین راه گذر از اتفاقاتی است که رخ داده است. بارسلونا در این شرایط مقصر است.»

دیدار دو رقیب اسپانیایی که قرار بود شنبه هفته جاری برگزار شود به دلیل تظاهرات مردم ایالت کاتالونیا از سوی فدراسیون فوتبال این کشور به تعویق افتاد. پس از اعلام 9 تا 13 سال حبس برای 9 رهبر جدایی طلبان کاتالونیا به جرم برگزاری رفراندوم برای جدایی این ایالت از کشور اسپانیا در اکتبر 2017، مردم کاتالان برای حمایت از این افراد به خیابان ها آمدند و خشونت و درگیری هایی نیز در این میان شکل گرفت. هر دو باشگاه توافق کردند که دیدار برگشت در تاریخ  27 قوس برگزار شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала