Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

25 سال با کاپیتان رائول؛ روزی که اسطوره هفت آغاز شد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رائول
رائول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
درست 25 سال پیش در چنین روزی رائول برای اولین بار با پیراهن رئال مادرید برای کهکشانی‌ها وارد میدان شد.

به گزارش اسپوتنیک، درست 25 سال پیش در چنین روزی در ورزشگاه لاروماردا در بازی رئال مادرید و ساراگوسا، رائول گونزالس برای اولین بار برای رئال مادرید بازی کرد. والدانو سرمربی وقت رئال مادرید که مربی جسوری بود که به دنبال استعدادها می گشت، تصمیم گرفت که اسطوره ای نظیر بوتراگوئنو را از زمین بیرون بکشد و یک جوان 17 ساله که در آکادمی رئال مادرید درخشیده بود را وارد زمین کند. این بازیکن جوان در آن زمان در تیم دوم آکادمی رئال مادرید در 9 بازی 16 گول زد بود.

Soccer Football - Champions League Final - Real Madrid v Liverpool - NSC Olympic Stadium, Kiev, Ukraine - May 26, 2018 Real Madrid celebrate winning the Champions League with the trophy  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رائول می‌تواند پپ گواردیولای رئال مادرید شود

والدانو استعداد رائول را کشف کرده بود و از همین‌رو به سراغ رائول رفت و به او برابر ساراگوسا بازی داد تا یکی از بزرگترین اسطوره های تاریخ باشگاه متولد شود. کاپیتان بزرگ دو هفته بعد در برنابئو در دربی مادرید به میدان رفت و مقابل اتلتیکو گلزنی کرد. خط حمله رئال در آن بازی را رائول، زامورانو و آماویسکا تشکیل می دادند. رائول پس از آن 16 سال برای تیم بزرگسالان رئال بازی کرد تا این که پس از 741 بازی و 323 گول در رئال راهی شالکه شد. او در کنار کاسیاس و گوتی نسل مهمی از میراث های آکادمی رئال مادرید را تشکیل می دادند.

رائول در حال حاضر هدایت تیم B رئال مادرید را بر عهده دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала