محب در دیدار با سفیر روسیه: اجماع منطقه‌ای نیاز اساسی صلح افغانستان است

© Photo / ONSCAfghanمحب در دیدار با سفیر روسیه: اجماع منطقه‌ای نیاز اساسی صلح افغانستان است
محب در دیدار با سفیر روسیه: اجماع منطقه‌ای نیاز اساسی صلح افغانستان است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مشاور شورای امنیت ملی رئیس‌جمهور افغانستان در دیدار با سفیر روسیه در کابل گفته است که برای گفتگوهای صلح نقش کشورهای منطقه مهم بوده و از همین رو به میان آمدن هماهنگی و اجماع برای صلح؛ نیاز اساسی است.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر شورای امنیت ملی با نشر خبری می‌گوید که حمدالله محب؛ مشاور شورای امنیت ملی رئیس‌جمهور غنی در دیدار با الکساندر مانتیتسکی؛ سفیر روسیه در کابل دیدار و گفتگو کرده و هر دو طرف بر توسعه و تداوم روابط میان افغانستان و روسیه تأکید ورزیدند.

در خبرنامه آمده است که آقای محب در دیدار با الیکساندر‌ مانتیتسکی سفیر روسیه مقیم کابل، روسیه را از جمله آن‌عده کشورها شمرد که نقش و همکاری آن در راستای صلح مهم می‌باشد.

خبرنامه می‌افزاید که سفیر روسیه در کنار اظهار همکاری‌های کشورش، در رابطه به طرح صلح که حکومت افغانستان آن را مطرح کرده است صحبت نمود و اظهار داشت که نه تنها کشورهای بزرگ منطقه، بلکه همسایه‌گان نزدیک هم می‌توانند در این راستا کمک و نقش خوبی را داشته باشند.

مشاور امنیت ملی در کنار مهم دانستن نقش و موثریت کشورهای جهان و منطقه تاکید ورزید که افغانستان این همکاری ها را احترام و قدردانی نموده و ضرورت آن را احساس می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала