Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشی گرفتن لیورپول از سیتی و بارسلونا در درآمد از یوتیوب

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر لیورپول
لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برآوردهای جدید نشان داده است که لیورپول با بیش از 650،000 دالر در هر ماه پُر درآمدترین باشگاه فوتبال در یوتیوب است.

به گزارش اسپوتنیک، سرخ ها دوباره خود را به عنوان یکی از بزرگترین مارک های فوتبال جهان معرفی کردند و هواداران زیادی در سراسر جهان دارند.

لیورپول بیش از سه برابر نزدیکترین تیم هم لیگ خود در لیگ برتر منچسترسیتی، که جزء 20 کانال برتر فوتبال در شبکه اجتماعی یوتیوب است.

یوتیوب بیش از 1.9 میلیارد کاربر ماهانه به طور منظم دارد و طبق تحقیقات انجام شده توسط برند واچ، این تعداد کانال درآمد بیش از صد هزار دالر در سال را دارند و این آمار سالنه 40 فیصد افزایش می‌یابد.

فوتبال با یکی از محبوب ترین مباحث در سایت‌های ویدیویی رسانه های اجتماعی می‌باشد، با پول قابل توجهی که توسط بزرگترین اسامی در این بازی زیبا ساخته می‌شود.

Sky Sports Football با درآمد بیش از 1 میلیون پوند در ماه از YouTube، علی رغم داشتن مشترکان کمتر از برخی از کانال های زیر آنها، در صدر جدولهای درآمد قرار دارد.

F2 Freestylers با وجود داشتن بیش از شش برابر بیشتر از مشترکان Sky Sports با 10.8 میلیون دالر، در فهرست بعدی با 716،157 دلار قرار می گیرد.

این ترکیبی از تبلیغات و کالاهایی است که توضیح می دهد که چرا درآمد آنها در مقایسه با بارسلونا، بالاترین باشگاه فوتبالی که بعد از لیورپول بالاترین درآمد است ، بسیار برتر است. آنها 8.15 میلیون مشترک دارند که 415،000 دلار برای این باشگاه تولید می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала