Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش بارسلونا و منچسترسیتی بر سر جذب هافبک یوونتوس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر رودریگو بنتانکو
رودریگو بنتانکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخی از رسانه‌های ایتالیایی از تلاش باشگاه‌های بارسلونا و منچسترسیتی بر سر جذب رودریگوبنانکور هافبک اروگوئه‌ای یوونتوس خبر داده اند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از دیلی میل، بنتانکور از زمان حضور ساری، شرایط باثباتی در سری آ نداشته است. گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های ایتالیایی نشان می‌دهد رودریگو بنتانکور هافبک اروگوئه ای یوونتوس توجه دو باشگاه بارسلونا و منچسترسیتی را به خود جلب کرده است.

تیم باشگاهی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یوونتوس 2 -  جنوا 1؛ بانوی پیر با پنالتی دقیقه 96 رونالدو صدرنشین ماند

این هافبک که در ماه جون 22 سالگی خود را جشن گرفت از زمان ورود مائوریتسیو ساری شرایط باثباتی در یووه نداشته است. بنتانکور که در سال 2017 با قراردادی 9.5 میلیون یورویی از بوکاجونیورز به یوونتوس پیوست. او در فصل گذشته 40 بار در تمامی رقابت‌ها برای بیانکونری به میدان رفت و در این فصل هم 10 بار برای یووه بازی کرده، اما تنها 4 بازی از این تعداد در ترکیب ثابت قرار گرفته است. حضور بازیکنانی مثل بلیس متوئیدی، آرون رمزی، امره جان، آدرین ربیو، سامی خدیرا و میرالم پیانیچ در خط میانی یوونتوس موجب شده تا دقایق بازی بنتانکور به حداقل برسد .بنتانکور که در جام جهانی 2018 و کوپا آمریکا 2019 اروگوئه را همراهی می‌کرد، در سال 2017 به همراه تیم ملی زیر 20 ساله های کشورش قهرمان آمریکای جنوبی شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала