Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال 5 – لگانس 0؛ آتش‌بازی کهکشانی‌ها در مادرید

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر Soccer. Champions League. A match of CSKA - Real Madrid
Soccer. Champions League. A match of CSKA - Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید با یک پیروزی پر گل برابر لگانس توانست سه امتیاز بازی را به دست آورد.

به گزارش اسپوتنیک،  رقابت‌های هفته یازدهم لالیگا شب گذشته با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد. در حساس‌ترین بازی‌ها، رئال مادرید موفق شد به پیروزی پرگل 5 – 0  از سد لگانس بگذرد. گل نخست مادرید را رودریگو در دقیقه هفت به ثمر رساند. تنها یک دقیقه بعد تونی کروس بازی را 2 بر صفر کرد. در دقیقه 24 سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا اختلاف بیشتر شود. نمایش درخشان شاگردان زین الدین زیدان در نیمه دوم هم ادامه یافت و کریم بنزما در دقیقه 69 نتیجه را چهار بر صفر کرد. گل پنجم سفیدپوشان را لوکا یوویچ در وقت‌های اضافه به ثمر رساند.

به این ترتیب رئالی که شروعی طوفانی در این بازی داشت و در عرض 17 دقیقه سه گل به ثمر رساند، ششمین پیروزی‌اش در این فصل لالیگا را کسب کرد تا با 21 امتیاز به رده دوم جدول برگردد و تنها یک امتیاز با بارسلونا صدرنشین فاصله داشته باشد.

در دیگر دیدارها، اتلتیک بیلبائو در خانه با نتیجه 3 بر صفر بر مهمانش اسپانیول غلبه کرد. ایکر مونیایین در دقایق 4 و 17 و ویکتور گومس در دقیقه 79 (گل به خودی) در این بازی گلزنی کردند تا سرخ وسفیدپوشان باسک چهارمین پیروزی این فصل خود را کسب کنند و با 16 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی لالیگا قرار بگیرند.

همچنان در ادامه این دیدارها، والنسیا در ورزشگاه مستایا مقابل سویا به تساوی یک - یک بسنده کرد. در این بازی نخست لوکاس اوکامپوس در دقیقه 45 سویا را پیش انداخت، اما روبن سوبرینو 9 دقیقه به پایان گل تساوی را برای والنسیا زد تا این تیم متحمل باخت خانگی نشود.

سایر دیدارها به شرح زیر است:

سوسیه‌داد یک - لوانته 2

بتیس 2 - سلتاویگو یک

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала