رونالدو: هدف من این است که تا حد امکان جوان بمانم

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو: هدف من این است که تا حد امکان جوان بمانم
رونالدو: هدف من این است که تا حد امکان جوان بمانم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریشتیانو رونالدو با نشریه France Football مصاحبه بزرگ انجام داده و خود واقعیت این صحبت به خبر پربحث روز دوشنبه گذشته مبدل گشت.

برونو روزیرو (Bruno Roseiro) در مطلب منتشره در نشریه Observador (پرتگال) می نویسد، طبق خبر Corriere dello Sport، مجله فرانسوی هیئت وسیع ژورنالیستان را به سفر روان کرد که در نتیجه نان شب «محرم» با مهاجم «یوونتوس» و مدیر کلوپ فابیو پاراتچی (Fabio Paratici) سازماندهی نمود. شاید، این نشانه آن باشد که «توپ طلایی» سال 2019 به پرتگالی تعلق گرفت و به ششمین توپ در طول کار او مبدل گشت و بدین ترتیب به او امکان مبدل شدن به فوتبالیست دارای القاب زیاد در تاریخ فوتبال و پیش شدن از لیونیل مسی (Lionel Messi) فراهم ساخت. مسی نیز میتواند با پنجمین «توپ طلایی» مباهات نماید و او نیز در پهلوی رونالدو در مسابقه کنونی به خاطر جایزه شرکت میکند.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو: ما یوونتوسیم و شعار ما «بازی تا پایان» است!

این که این فرضیات چقدر برحق اند، ما فقط در دوم دسمبر خواهیم دانست. اگر آنها تأیید شوند، این نتیجه با رای گیری در باره جایزه «The Best» (بهترین) که فیفا امسال اعطا کرده، مغایرت خواهد داشت: مطابق نتایج، مسی با 48 امتیاز - هشت امتیاز بیشتر از ویرگول وان دیجک (Virgul Van Dijk)، و ده امتیاز بیشتر از رونالدو، کسب کرده است. فعلاً ما فقط مصاحبه داریم که در آن بازیکن "شماره هفتم" اسرار طول عمر شغلی خود را فاش می کند، در مورد محبوب ترین مسابقات و همچنین بهترین گول که وی به ثمر رسانده، معلومات میدهد.

رونالدو گفت: "در سن 19 یا 20 سالگی من فهمیدم که فوتبال – این ارقام، القاب، ریکاردها و گول ها است. بهترین گول من؟ این گول «یوونتوس» بود که من، هنگام بازی در ترکیب «رئال» در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساندم، زیرا مدت ها قبل می خواستم آن را به ثمر برسانم. و چنین امکان در لحظه تعیین کننده در مسابقه مهم مقابل تیم کبیر و یگانه دروازه بان مانند بوفون بوجود آمد. باید دید که توپ به کدام ارتفاع - بیش از 2.4 متر، وارد جال میشود. این غیرقابل باور است. به نظر من، هیچ کس چنین گول مرتفع با ضربه از طریق خود به ثمر نرسانده، و من این را نه به خاطر آن می گویم که آن به من تعلق دارد".

تیم باشگاهی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یوونتوس 2 -  جنوا 1؛ بانوی پیر با پنالتی دقیقه 96 رونالدو صدرنشین ماند

رونالدو گفت:« هدف من – جوان ماندن است به هراندازه که امکان داشته باشد. جوان و دارای قابلیت رقابتی. بازیکن به سن من را نشان دهید که به عین سطح در تیم «یوونتوس» قرار داشته باشد؟ او به اهمیت طرز زندگی سالم، تغذیه و خواب درست اشاره نمود. او افزود:« تقریباً 70% زندگی مرا فوتبال تشکیل میدهد، برای آن تا مدت زمان طولانی از کار نه افتاد، به مغز ضرروت است. من این را آموزش بازیکن می نامم». او افزود:« اولاً، استعداد ضرور است. بدون آن بر چیزهای زیادی دست یافته نمی توانی. بعداً زحمت ضرور است، به خاطریکه بدون آن (استعداد) بی فایده است. هیچ چیزی بر ما از آسمان نمی افتد. من هیچگاه در آنجا قرار نمی گرفتم، جای که حالا هستم، اگر مساعی عظیم بخرج نمی دادم».

در عین حال کپتان 34 ساله تیم منتخب ملی اعتراف می کند که او یک تعدادی مسابقات مورد علاقه خود دارد، اما با توجه به تعهداتی که در برابر کلوپ برعهده گرفته، او نمی تواند تنها به این قله های فصل اکتفا نماید.

Real Madrid's Cristiano Ronaldo of Portugal, stands with his son Cristiano Ronaldo Jr, after winning the FIFA Ballon d'Or 2014 during the soccer awards ceremony at the Kongresshaus in Zurich January 12, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو توپ طلا را به جایزه نوبل تشبیه کرد

رونالدو قبل از آن که یاداوری نمود که با اتخاذ فیصله در مورد خاتمه دادن نهایی به کار، او قصد دارد «کاملاً فارغ گردد»: چنین نتیجه گیری نمود:"من 15 سال از عمرم را فدای یک حرفه کردم. سپس من به پشت نگاه خواهم کرد و از دستاوردهای خود لذت خواهم برد و یکجا با همراه دوستان و خانواده ام از موفقیت های اطفال شاد خواهم شد و خواهم دید که آنها چگونه رشد میکنند و می آموزند. من می خواهم از لحظه کنونی لذت ببرم، تجربه زندگی خود را با دیگران شریک سازم، اما نه اکنون، پتانسیل من هنوز کاملاً استفاده نشده است".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала