Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس 2 -  جنوا 1؛ بانوی پیر با پنالتی دقیقه 96 رونالدو صدرنشین ماند

© Photo / JV / JVvتیم باشگاهی یوونتوس
تیم باشگاهی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوونتوس در دیداری که سه بازیکن اخراجی داشت با گل ستاره پرتگالی اش توانست جنوا را شکست دهد.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه رقابت های هفته دهم سری آ ایتالیا چهارشنبه شب شش دیدار به صورت همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه یوونتوس با برد 2-1 در آخرین لحظات به صدر جدول بازگشت. شاگردان ساری با گلزنی لئوناردو بونوچی در دقیقه 36 پیش افتاد، اما تنها پنج دقیقه بعد دروازه‌اش توسط کریستین کوامه باز شد. در حالی که هواداران یووه خود را برای تساوی آماده کرده بودند، داور یک ضربه پنالتی به سود میزبان اعلام کرد که کریستیانو رونالدو آن را به گل پیروزی‌بخش بیانکونری تبدیل کرد.

با این نتیجه یوونتوس 26 امتیازی شد و ضمن کسب هشتمین برد خود در این فصل به صدر جدول برگشت. جنوا در حالی مغلوب یوونتوس شد که دو بازیکنش، ابتدا کاساتا در دقیقه 51 و سپس مارکتی در دقیقه 57 اخراج شدند. بانوی پیر نیز آدرین رابیو را در دقیقه 87 به دلیل دریافت کارت سرخ از دست داد. در دیگر بازی مهم این هفته سری‌آ رم میزبانش اودینزه را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد. گل‌های این بازی را که رم از دقیقه 32 آن با اخراج فازیو 10 نفره به کارش ادامه داد، نیکولو زانیولو در دقیقه 14، اسمالینگ در دقیقه 51، جاستین کلایورت در دقیقه 54 و کولاروف در دقیقه 66 از روی نقطه پنالتی زدند. رم با کسب پنجمین برد این فصل خود 19 امتیازی شد و به رده چهارم جدول سری‌آ صعود کرد.

نتایج بازی‌های دیگر به شرح زیر است

کالیاری 3-2 بولونیا

لاتزیو 4-0 تورینو

سمپدوریا 1-1 لچه

ساسولو 1-2 فیورنتینا

در نخستین بازی شب نیز دیدار تیم های سوم و چهارم جدول رده بندی، ناپولی و آتالانتا، با تساوی 2-2 به پایان رسید. به این ترتیب و با در نظر گرفتن سایر نتایج، ناپولی به رده ششم سقوط کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала