Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی نیمار از بارسلونا جدا شد، آبی‌اناری‌ها به او چه گفتند؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز و نیمار Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Барселона"
سوارز و نیمار Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Барселона - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جرارد پیکه، مدافع سابقه‌دار بارسلونا صحبت‌های پس پرده کاتالانی‌ها در مورد جدایی نیمار از تیم شان را فاش کرد.

 به گزارش اسپوتنیک، مدافع باسابقه تیم فوتبال بارسلونا فاش کرد هنگام انتقال نیمار به پاری‌سن‌جرمن، ‌بازیکنان بارسلونا به ستاره برازیلی چه گفتند. پیکه در گفت‌وگویی با شبکه رادیویی کادناسر انجام داد، به 2 نکته در مورد پیکه اشاره کرد.

نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ریوالدو: پی‌اس‌جی مقصد درستی برای نیمار نبود

نخستین حرفی که او در این مورد گفت این بود که امکان بازگشت ستاره برازیلی به بارسلونا وجود دارد. این مدافع بارسلونا اظهارداشت: «در فوتبال هر چیزی امکان دارد رخ دهد و هر سال این موضوع بیشتر و واضح‌تر هم می‌شود.» او در ادامه این مصاحبه افشا کرد هنگامی که نیمار قصد ترک نئوکمپ در تابستان سال را داشت، بازیکنان بارسلونا چه گفتند. پیکه در این مورد به توضیحات پرداخت و گفت: «آن وقت همه به نیمار گفتیم که با انتقالش به تیم پاریسی در واقع وارد قفس طلایی می‌شود. البته در فوتبال چیزهای رخ می‌دهند که فوتبالیست‌ها گاه با درهای باز مواجه می‌شوند. نیمار که تا 2 سال قبل عضو بارسا بود،‌در ازای 222 میلیون یورو راهی تیم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن شد تا گران‌‌ترین فوتبالیست تمام ادوار شود. البته در تابستان سال جاری گلزن 27 ساله بسیار کوشید تا به تیم سابقش در اسپانیا بازگردد اما پاریسی‌ها به وی اجازه‌ ترک پاریس را ندادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала