Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل و خامس برابر بتیس بازی نمی کنند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان فهرست بازیکنان تیمش برابر رئال بتیس را انتشار داد که در آن بیل و خامس حضور ندارند.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان در دیدار مقابل رئال بتیس خامس و گرت بیل را در اختیار نخواهد داشت و در حالیکه لوکا مودریچ برگشته و مقابل لگانس در نیمه دوم بازی کرد، اما همچنان ناچو و مارکو آسنسیو برای زیزو دور از دسترس هستند.

گرت بیل پس از بازگشت از بازی های ملی، مصدومیتش بهبود نیافته، در حالی که خامس بخاطر تولد فرزند دومش در کلمبیا است و همین امر باعث شد او در میانه هفته در پیروزی 5-0 مقابل لگانس حضور نداشته باشد و امروز نیز هر دو بازیکن در تمرین کامل شرکت نکردند و از ترکیب زیدان حذف می شوند.

زیدان همچنین بدون ناچو و مارکو آسنسیو است که در حال سپری کردن مصدومیت طولانی مدت می باشند، و مربی فرانسوی ضمن کسب نتیجه در لیگ، نیم چشمی هم به بازی مقابل گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا در هفته آینده هم دارد.

در همین حال زیدان نیز ترکیب دلخواهش را در نبود خامس، بیل و لوکامودریچ پیدا کرده است.

ستاره کروات رئال فقط یک بار در لالیگای این فصل حضور داشته و در بازی مقابل سلتا اخراج شد اما با سپری کردن محرومیت، این بار به مصدومیت عضلانی مواجه شد که سبب گردید تا او بازی های مقابل لوانته، سویا و اوساسونا را از دست بدهد و در بازی برابر مایورکا نیز جای او را والورده با فرم عالی اش پور کرده بودند.

 

زیدان به دنبال حلقه زدن تغییرات برابر بتیس

در جلو، زیدان روی رودریگو، کریم بنزما و ادن هازارد حساب کرده اما ممکن است یکی از آنها را به خاطر لوکا یوویچ استراحت بدهد که در بازی اخیر با لگانس، اولین گل فصل را به ثبت رساند.

آلفونسو آروئلا در بازی پیش رو فُرصت را دارد تا برخی بازیکنانِ کم کاربرد از جمله  فرلاند مندی و ادر میلیتئو در مقابل بتیس بازی کند تا تیبو کورتوا، مارسلو و رافائل واران مرخص باشند.

رئال نمی خواهد جایگاهش را در گروه الف با شکست مقابل گالاتاسارای از دست بدهد ولی پیروزی PSG برابر کلوپ بروژ باور دارد.

زیدان هر چه را کنار بگذارد، باید با تیم بتیس که سومین بُرد خود در این فصل را برابر سلتا بدست آورده بود، رقابت کند زیرا تیم زیزو به دنبال همگام شدن با بارسلونا است که فاصله شان یک امتیاز در صدر جدول است و آنها بازی بعدی را مقابل لوانته دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала