Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور راشفورد، مگوایر و لیندلوف برابر بورنموث در هاله ابهام

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکشنبه منچستریونایتد برابر بورنموث بازی خواهد کرد اما در این دیدار احتمالا سه بازیکن مهمش را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، یکشنبه منچستریونایتد با بحران مصدومیت در خط دفاع مقابل بورنموث به میدان می رود در حالی که مارکوس رشفورد نیز احتمالا مصدوم می باشد.

هر سه بازیکن روز چهارشنبه در پیروزی 2-1 جام اتحادیه در زمین چلسی بازی کردند که نتیجه ای آن دیدار باعث شد پیروزی یونایتد بیرون از خانه به 3 بازی در تمام رقابت ها برسد.

مارکوس راشفورد ستاره منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برد شیرین شیاطین در برابر چلسی با درخشش راشفورد

راشفورد در آن بازی یک پنالتی و سپس یک ضربه آزاد خیره کننده برای پیروزی تیمش را به گل بدل کرد و اما پس از تعویض در استمفورد بریج با یک یخ روی زانوی اش دیده شد، در حالی که لیندلوف و آنتونی مارسیال نیز  در دقیقه 66 تعویض شدند و مگوایر اما گفته می شود با درد زانو روبرو شده است.

اوله گونر سولسشایر امروز در کنفرانس خبری قبل از بازی حاضر شده و در مورد این سه بازیکن گفت: "هنوز زود است، امیدوارم بتوانیم فردا آنها را دوباره در زمین بازی داشته باشیم. آنها دیروز معالجه خاصی داشتند، امروز کمی معالجه بیشتر ولی امیدوارم که آنها آماده باشند، من نمی توانم اکنون چیزی در مورد شان به گونه دقیق به شما بگویم."

یونایتد همچنین بدون لوک شاو، آکسل توآنزبه و نمانیا ماتیچ در برابر بورنموث قرار خواهد گرفت، در حالیکه سولسشایر انتظار ندارد که آنها بعد از استراحت بازی های ملی بعدی در دسترس باشند.

او می گوید: "آنها برای فردا آماده نیستند. احتمالاً آنها بعد از استراحت بین المللی اگر دو هفته دیگر داشته باشیم، آنها باید برای آن زمان آماده باشند."

هم اکنن منچستریونایتد با تفاضل گل نسبت به بورنموث در جایگاه هفتم لیگ برتر ایستاده است.

پیش از بازی چلسی مقابل واتفورد، یک پیروزی آنها را به چهار امتیازی 4 تیم برتر خواهد رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала