300 سرباز دیگر از سوی روسیه به سوریه فرستاده شد

© Sputnik / Mikhail Alaeddin /  مراجعه به بانک تصاویر 300 سرباز دیگر از سوی روسیه به سوریه فرستاده شد
300 سرباز دیگر از سوی روسیه به سوریه فرستاده شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کشور جمهوری روسیه بیش از 300 سرباز و 20 ماشین آلات جنگی را به شمال سوریه فرستاد.

به گزارش اسپوتنیک، روسیه امروز تاریخ اول نومبر سال 2019 به تعداد 300 سرباز و 20 موترهای زرهی را در شمال سوریه جاییکه پولیس روسیه و سوریه گشت زنی‌های مشترک دارند اعزام کرده است.
از سوی هم گفته شده است که روزانه پولیس روسیه بیش از 10 شهرک را گشت زنی می‌کنند و کنترول مسیرهای مشترک در حال پیشرفت است.
گفته شده است که امروز جمعه تاریخ اول نومبر تانک‌های زرهی روسیه با ارتش ترکیه یکجا برای گشت زنی 150 کیلومتر را برای 5 ساعت آغاز خواهند کرد و از هر نقطه کنترول شده گزارش داده خواهد شد.

پولیس نظامی روسیه گشت‌زنی در سرحد سوریه با ترکیه را آغاز کرد - اسپوتنیک افغانستان
پولیس نظامی روسیه گشت‌زنی در سرحد سوریه با ترکیه را آغاز کرد

گفتنیست که در 22 اکتوبر، فدراسیون روسیه و ترکیه تفاهم نامه 10 فقره ای را به ویژه درباره معرفی واحدهای پولیس نظامی روسیه و سرویس مرزی سوریه در ضلع مرز سوریه با ترکیه در خارج از منطقه منبع صلح ترکیه امضا کردند. آنها عقب نشینی نیروهای کرد و سلاح های آنها را در 30 کیلومتری مرز سوریه و ترکیه که باید طی 150 ساعت تکمیل شود ، تسهیل می کنند. از این لحظه گشت های مشترک روسیه و ترکیه از عمق 10 کیلومتری مرز تا غرب و شرق منطقه عملیات ترکیه به جز شهر کامیشلی آغاز می شود.
یادآوری می‌کنیم که روز 9 اکتوبر رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه از آغاز عملیات نظامی در شمال سوریه تحت نام «چشمه صلح» علیه حزب کارگران کردستان و گروه تروریستی داعش خبر داد. در همان روز، قوای هوایی ترکیه شهر راس العین و شماری از شهرهای سوریه در سرحد دو کشور را بمباران نمودند. پس از مدتی، عملیات قوای زمینی اردوی ترکیه نیز آغاز گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала