Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جنجال در فوتبال ایتالیا ؛ داوری به نفع یوونتوس است

© Photo / JV / JVvتیم باشگاهی یوونتوس
تیم باشگاهی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنجال های داوری در فوتبال ایتالیا پای مجلس سنای این کشور را نیز وارد اتفاقات و حاشیه ها کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در جریان هفته های اخیر جنجال زیادی مبنی بر زیان های داوری بر بعضی تیم وارد شده است. طوری که به باور معترضین بیشترین سود را از داوری یوونتوس میبرد و بیشترین ضرر را از داوران تیم ناپولی میبیند.

در جریان هفته دهم رقابت ها چند شب پیش یوونتوس با تک گلی که رونالدو در واپسین لحظات از روی نقطه پنالتی برابر جنوا به ثمر رساند، موفق به کسب سه امتیاز حساسی شد و به صدرنشینی اش در جدول ادامه داد. این پنالتی در حالی به گل تبدیل شد که به باور خیلی از کارشناسان فوتبال در ایتالیا، به هیچ عنوان خطا نبوده و داور میتوانسته بدون VAR حتی از اعلام پنالتی صرف نظر کند.

اما در دیگر بازی نیز تیم فوتبال ناپولی که به دنبال تیم های یوونتوس و اینتر در صدر جدول است در دیدار مقابل آتالانتا دو امتیاز حساس را از دست داد. تساوی که با انتقاد تند آنجلوتی سرمربی این تیم نیز همراه بود. زیرا به باور وی داوران حق این تیم را خورده اند.

در جریان این مسابقه داور یک پنالتی مشکوک را برای ناپولی اعلام نکرده که در نتیجه همان توپ پس از برگشت به زمین ناپولی وارد دروازه این تیم میشود تا بازی دو بر دو مساوی شود.

از همین رو یکی از سناتوارن کشور ایتالیا در صفحه رسمی اش اعلام کرده است، این موضوع را در جلسه جدید مجلس سنا اعلام خواهد کرد تا این اتفاقات به صورت شفاف پیگیری شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала