Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شباهت ها و تفاوت های جالب دو ستاره جوان رئال و بارسا

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه مارکا به بررسی شباهت ها و تفاوت های دو ستاره جواهن تیم های رئال مادرید و بارسلونا پرداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، درخشش این دو بازیکن جوان در ترکیب تیم های رئال مادرید بارسلونا باعث این شده است که سران و طرفداران هر دو تیم به آینده این بازیکنان امیدوار شوند.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رودریگو: من با رونالدو قابل مقایسه نیستم

با وجود شباهت های زیادی که میان این دو بازیکن وجود دارد، مواری نیز وجود دارد که این دو بازیکن را از هم جدا میکند.

نخستین تفاوت میان فاتی و رودریگو این است که فاتی از طریق آکادمی مشهور La Masia به این تیم پیوسته و از نظر هزینه نقل و انتقالات نیز هیچ هزینه ای برای باشگاه کاتالان نداشته است.

رودریگو اما در اوایل سال جاری از سانتوس برزیل با هزینه 45 میلیون یورو به رئال مادرید پیوسته است.

رودریگو اولین بازی خود برای لوس بلانکوس را در سن 18 سالگی انجام داد، در حالی که انسو فاتی در 16 سالگی نخستین بازی اش را برای بارسلونا ثبت کرده است.

تفاوت دیگر این دو بازیکن بازی در ترکیب اصلی تیم است. بازیکن برزیلی خود را در ترکیب اصلی زین الدین زیدان قرار داده است و اکنون با کریم بنزما و ادن هازارد بخشی از مثلت خط حمله این تیم را تشکیل می دهد.

 از طرف دیگر، فاتی که به دلیل غیبت های لیونل مسی و لوئیز سوارز شانس درخشش را داشت و از آن زمان به دلیل بازگشت آنها از این تیم خارج شده است.

در مسابقات ملی نیز رودریگو اولین تماس برای بازی در تیم ملی برزیل را دریافت کرده است، اما فاتی تنها توانسته بازی در تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا را تجربه کند.

شباهت جالب دیگر دو بازیکن نیز این است که فاتی در بارسلونا توسط مسی حمایت میشود، آما پدیده جوان رئال مادرید توسط هم وطنش پله افسانه ای حمایت میشود.

با این حال از نظر ویژگی های فوتبالی، هر دو بازیکن به سختی جلو می روند و بدنبال رسیدن به اهداف بزرگ در دو تیم صاحب نام و دنیای فوتبال هستند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала