Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفته يازدهم ليگ برتر؛ فرار ليورپول از شكست در شب نزديكی سيتيزن ها به صدرجدول

© AFP 2023 / Bulent KilicТурецкий голкипер Волкан Бабаджан после второго пропущенного мяча в матче между сборными Испании и Турции на Евро-2016 во Франции
Турецкий голкипер Волкан Бабаджан после второго пропущенного мяча в матче между сборными Испании и Турции на Евро-2016 во Франции - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در هفته یازدهم لیگ برتر چند دیدار همزمان برگزار شد که مدعیان برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

به گزارش اسپوتنیک، در چهارچوب هفته دهم لیگ برتر انگلستان شش دیدار همزمان برگزار شد که تیم‌های مدعی به سختی موفق به شکست حریفان شدند.

منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
منچستریونایتد0 – بورنموث1؛ ادامه روز‌های بد شیاطین سرخ

لیورپول که صدر نشین جدول لیگ برتر است در خانه آستون ویلا در دقایق پایانی به پیروزی 1-2 دست یافت و اجازه نداد اختلاف با سیتی کمتر شود.

گول‌های این دیدار را رابرتسون و مانه در دقایق 87 و 90+4 برای لیورپول و محمود حسن در دقیقه 21 برای آستون ویلا به ثمر رساندند.

 در دیگر دیدار و دیگر تیم مدعی منچسترسیتی، در دیداری خانگی مقابل ساوتهمپتون به سختی توانست به پیروزی 2-1 برسد و خودش را به صدر جدول نزدیک کند.

برای سیتی در این دیدار سرخیو آگوئیرو و کایل واکر در دقایق 70 و 86 گولزنی کردند و تک گول ساتمهپتون را جیمز وارد پرس در دقیقه 13 به ثمر رساند.

آرسنال اما بار دیگر متوقف شد تا جایگاه امری در این تیم بیشتر از قبل به خطر بیفتد. این تیم در دیداری خانگی مقابل وولوز با تساوی 1-1 متوقف شد.

در دیگر دیدار ها  شفیلد یونایتد در خانه با نتیجه 3-0 از سد برنلی گذشت و وستهام نیز در دیداری خانگی مقابل نیوکاسل با نتیجه  3-2تن به شکست داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала