Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مادر رونالدو: مافیا حق پسرم را خورده اند، او مستحق توپ های طلای بیشتری بود

© AFP 2023 / Martin BureauПортугальский футболист Криштиану Роналду после финального матча между сборными командами Португалии и Франции
Португальский футболист Криштиану Роналду после финального матча между сборными командами Португалии и Франции  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مادر رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس میگوید، مافیا اجازه ندادند، پسرش توپ های طلای بیشتری به دست بیارود.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا دولورسو مادر کریستیانو رونالدو ستاره دنیای فوتبال در گفتگو با یکی از شبکه های پرتغالی فاش کرده که وجود مافیا در فوتبال باعث حق خوری فرزندش شده است و در موارد زیادی به حق ستاره یوونتوس و بازیکن سابق رئال مادرید جفا شده است.

کریستیانو رونالدو Italy Soccer Champions League Juventus - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سخن ماندگار رونالدو در مورد مادر

رونالدو که تا کنون 5 توپ طلا برده است و امسال نیز در کنار مسی و فن دایک میتواند یک بار دیگر به این مهم رسیده و ششمین توپ طلایش را نیز کسب کند، چندی پیش در رقابت با مسی و فن دایک شکست خورد و نتوانست بهترین بازیکن سال از سوی فیفا انتخاب شود.

با این حال مادر رونالدو در گفتگوی با رسانه های کشورش گفته است: شک نکنید که کسانی نمیخواستند کریستیانو توپ طلا بگیرد، حق او را چند بار خورده اند وگرنه او حالا توپ های طلای بیشتری میگرفت. به نظرم اگر پرسم انگلیسی یا اسپانیایی میبود، با برخورد بهتری میشد.

ماریا دولورسو برای نخستین بار است که در گفتگو با رسانه ها این سخنان را میزند. این در حالی است که روز گذشته رونالدو در مصاحبه ای از مادرش به عنوان قهرمانی زندگی اش یاد کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала