مجلس نمانیدگان: مقام‌های امنیتی به مردم دورغ می گویند

© Sputnik / Zafarsha Rouyeeمجلس نمانیدگان مقام‌های امنیتی به مردم دورغ می گویند
مجلس نمانیدگان مقام‌های امنیتی به مردم دورغ می گویند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میررحمان رحمانی، رئیس مجلس نماینده‌گان، در نشست امروز می گوید که مقام‌های امنیتی در مورد تامین امنیت کشور، دروغ می گویند.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس مجلس نمانیدگان افغانستان می گوید که در نتیجه درگیری‌ها در کشور، روزانه شهروندان کشور کشته می شوند، در حال حاضر مقام های امنیتی، در مهار ناامنی‌ها ناتوان هستند.

اعضای مجلس سنا؛ رحمانی ملیشه های خود را به جای سربازان امنیتی پارلمان آورده است - اسپوتنیک افغانستان
اعضای مجلس سنا؛ رحمانی ملیشه های خود را به جای سربازان امنیتی پارلمان آورده است

آقای رحمانی، میگوید: "وزیران لاف را یاد دارند و کمیسیون امور دفاعی لافوک وزارت دفاع ملی را بخواهد تا به نگرانی‌ها درباره ناامنی ها رسیده‌گی شود".

 در حالی نمانیده‌گان مجلس اظهار می دارند که حکومت نتوانسته است، مسؤولیت های اش را در برابر حفظ جان مردم به گونه درست انجام دهد.

منورشاه بهادری، نماینده مردم هرات در مجلس، میگوید: “حکومتی که همه ازسوی سرپرستان اداره می وشوند و درهمه جا سرپرست است مسؤولیت های شان را به گونه درست انجام نداده اند و اگر در باره نا امنی ها گپ میزنیم بیست زنگ میاید و تهدید می کنند که چرا این اظهارات صورت می گیرد درحالی که حکومت وظیفه دارد تامین امنیت کند.

اعضای مجلس می گویند بیش از 20 وزارت توسط سرپرستان اداره می شوند، نهاد امنیتی کشور در کارکردهای شان ناموفق بودند.

غلام حسین ناصری، نماینده مردم در مجلس، اظهار میدارد: حکومتی وجود ندارد و ۲۰ تا ۲۱ وزارت ازسوی سرپرستان اداره می‌شود، آیا حکومتی وجود دارد؟ موضوع صلح مطرح می‌شود اما هر روز مردم کشته می‌شوند این چه وضعیت است.

این صحبت های در حالی بیان می شود که در بیشتر از ولایت ها کشور درگیری ها ادامه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала