Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

محرومیت طولانی در انتظار دروازه بان سابق رئال مادرید

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر کیکو کاسیا
کیکو کاسیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به ادعای نشریه انگلیسی دروازه بان سابق رئال مادرید ممکن است به دلیل توهین نژادی در یکی از بازی‌های لیگ دسته یک در فوتبال این کشور با محرومیتی طولانی مدت روبرو شود.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه انگلیسی «سان» گزارش می دهد، کیکو کاسیا، دروازه‌بان تیم فوتبال لیدزیونایتد امکان دارد به خاطر توهین نژادی به جاناتان لِکو، مهاجم تیم فوتبال چارلتون اتلتیک در بازی دو تیم در هفته نهم چمپیونشیپ بین 8 تا 12 جلسه محروم شود.

اتحادیه فوتبال انگلیس قبل از این پرونده‌ای برای دروازه‌بان پیشین رئال مادرید باز کرده و او را در این در این رابطه مقصر دانسته بود. این اتحادیه قرار است روز چهارشنبه تصمیم نهایی خود در مورد کاسیا 33 ساله را اعلام کند که احتمالاً محرومیتی طولانی مدت در انتظار او خواهد بود.

اتحادیه فوتبال انگلیس برای تصمیم‌گیری دقیق‌تر در این باره از لب‌خوان‌های حرفه‌ای برای بررسی فیلم‌های موجود در آن صحنه استفاده خواهد کرد، ضمن اینکه قرار است مترجمان اسپانیایی نیز در این رابطه کمک کنند. اگر کاسیا از حضور در 12 بازی محروم شود، در اواسط ماه جنوری سال جدید میلادی دوباره می‌تواند تیم تحت‌هدایت مارچلو بیلسا را همراهی کند.

جان بروکس، داور دیدار تیم‌های چارلتون و لیدزیونایتد نیز در گزارش خود آورده است که خود این داور توهین نژادی توسط کیکو کاسیا به جاناتان لِکو را شنیده است.

کاسیا بین سال‌های 2015 تا 2019 عضو تیم رئال مادرید بود و در طول سه فصل و نیم حضور در این تیم تنها در 43 بازی از رقابت‌های مختلف برای کهکشانی‌ها یه میدان رفت. او ماه جنوری سال گذشته با قراردادی چهار و نیم ساله به لیدزیونایتد پیوست.

 
 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала