Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاکا: پیامهایی دریافت کردم که آرزوی مرگ همسرم یا سرطان برای دخترم را داشتند

© Sputnik / Евгений Биятов /  مراجعه به بانک تصاویر گرانیت ژاکا بازیکن آرسنال Russia World Cup Switzerland Training
گرانیت ژاکا بازیکن آرسنال  Russia World Cup Switzerland Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرانیت ژاکا پیام‌های تهدید آمیز دریافتی‌اش از شبکه‌های اجتماعی را فاش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، گرانیت ژاکا از طریق بیانیه‌ای که صفحه رسمی آرسنال آنرا منتشر کرده، تهدیدات همسر و دخترش را فاش نموده است.
کاپیتان توپچی‌ها وقتی مورد اعتراض هواداران زمام تعویض‌اش در جریان بازی کریستال‌پالاس و آرسنال که 2-2 خاتمه یافت، با قرار دادن دستان خود روی گوش‌اش به سمت رختکن رفت اما پس از بیرون آوردن پیراهن‌اش، با واکنش تند هوادارن روبرو شد.


در بیانیه‌ای که باشگاه از سوی وی منتشر کرده، ژاکا نوشته است:" پس از سپری شدن مدتی برای تأمل در مورد اتفاقاتی که در بعد از ظهر یکشنبه رخ داد، می خواهم به جای پاسخ سریع به شما توضیح بدهم. صحنه‌هایی که در حاشیه‌ تعویض من اتفاق افتاده است، من را به شدت جابجا کرده است. من این باشگاه را دوست دارم و همیشه 100 درصد در خدمت تیم هستم.
وی در ادامه نوشته: احساس عدم درک هوادارانم و تکرار اظهار نظرهای توهین آمیز در مسابقات و در رسانه‌های اجتماعی طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته، مرا به شدت آسیب رسانده است. مردم چیزهایی گفته‌اند مانند؛ ما پاهای شما را می‌شکنیم، همسرت را می‌کشیم و آرزو می‌کنیم که دخترت به سرطان مبتلا شود."
او در اداما نوشته‌اش تصریح کرده: "این موضوع مرا عصبانی کرد و وقتی یکشنبه احساس کردم که در ورزشگاه انتقاد می‌شوم، به نقطه جوش رسیدم. در این شرایط به خودم اجازه می.دهم که به راحتی فرار کنم و به گونه‌ای واکنش نشان دهم که به گروه هوادارانی که از باشگاه، تیم ما و خودم با انرژی مثبت حمایت می‌کنند، بی احترامی کنم. این قصد من نیست و اگر مردم فکر می کنند متاسفم. آرزوی من این است که دوباره به احترام متقابل برگردیم، بیاد داشته باشیم که چرا در وهله اول عاشق این بازی شدیم."
ژاکا نوشته‌اش را با جمله‌ای "بیایید با هم مثبت پیش برویم." پایان بخشیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала