Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا از اشتباهاتش درس نمی گیرد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا فصل را با شکست تلخ آغاز کرد و بازیکنانش باورمند بود که این تیم از شکستش عبرت می گیرد اما اینگونه نشد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فصل را با شکست در سن مامس مقابل اتلتیک بیلبائو آغاز کرد و جرارد پیکه پس از آن بازی گفت که این باخت برای کاتالان ها خوب است، زیرا این امر به آنها اجازه می دهد از اشتباهات خود بیاموزند.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسا1 – لوانته3؛ تعارف صدر جدول به كهكشانی‌ها

اما دو ماه و نیم دیگر، آنها هنوز این کار را نکردند، مارک آندره تر اشتگن مشکلات بزرگی را در پراگ به نمایش گذاشت و گفت که او و هم تیمی هایش مجبور بودند در مورد برخی مشکلات صحبت کنند.

آنها یا صحبت نکردند یا نتوانستند یکدیگر را درک کنند، اما بلوگرانا هر چه در پشت صحنه اتفاق افتاد شنبه مقابل لوانته از دست رفت.

بازیکنان ارنستو والورده دوباره از بین می روند، اما بدترین چیزی که در آنها وجود دارد، به نظر نمی رسد که نشان دهنده راه حل باشد.

وضعیت غیر قابل توضیح از سالهای گذشته ناشی می شود، در پاریس ، تورین ، رم و لیورپول دیده می شد. به نظر می رسد این محدود به اروپا است اما اکنون به شکل داخلی آنها نیز در حال جابجایی هستند و در برابر باشگاه های اوساسونا، گرانادا و لوانته و حتی در مقابل طرف های ضعیف تر نیز آسیب پذیر هستند و فشار، زور نداشته و پراشتباهند.

تمایل آنها برای جدا کردن کامل از یک بازی بسیار مشکل ساز است. این اتفاق روز شنبه اتفاق افتاد اما بارزترین نمونه آن در فصل گذشته در آنفیلد بود، جایی که آنها شکست تلخی را تجربه کردند و حذف شدند.

عدم وجود واکنش در زمین، روی نیمکت گسترش یافته که والورده در آنجا حیرت زده شده و به طور ناموفق در جستجوی راه حل بوده و بیشتر به لیونل مسی متکی است. این تیم منتظر رسیدن او به عنوان ناجی هستند، مسی هم اغلب این کار را می کند، اما همیشه نمی تواند.

هیچ کس جز مسی و آنسو فاتی در لوانته حضور پیدا نکردند و بار دیگر بارسلونا بازیکنان سردرگم زیادی را متحمل شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала