راز تناسب اندام و چاق نشدن ملکه بریتانیا در چیست؟

© REUTERS / Toby Melvilleراز تناسب اندام و چاق نشدن ملکه بریتانیا در چیست؟
راز تناسب اندام و چاق نشدن ملکه بریتانیا در چیست؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الیزابت دوم ملکه بریتانیا در مودر رژیم غذایی خاصی که سال‌ها پیرو آن صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی‌میل، ملکه 93 ساله بریتانیا در مورد رژیم غذایی خاصی صحبت کرد که سال‌هاست پیرو آن می‌باشد.

طرفدارهای ملکه از مدت‌ها پیش متوجه شده اند که با بالارفتن سن وی، مادر بزرگ شاهزاده ویلیام و هری از نظر جسمی از وضعیت خوبی برخوردار است.

ملانیا ترامپ با پیراهن زیبا و گران قیمت به دیدار ملکه الیزابت رفت - اسپوتنیک افغانستان
ملانیا ترامپ با پیراهن زیبا و گران قیمت به دیدار ملکه الیزابت رفت + عکس

کارشناسان تاکید می ورزند که صحبت در باره ورزش نیست، پس از بررسی‌ها آنها متوجه شدند که ملکه از خوردن یک محصول غذایی خودداری کرده است.

«گای سینگ واتسون» تامین کننده مواد غدایی در کاخ باکینگهام که اخیرا در یک شام خوردن با الیزابت دوم یکجا بوده در این خصوص می‌گوید: همه چیز خیلی خوب پیش رفت. من نمی‌دانم صحبت‌ها با این جا کشید، اما ناگهان ما شروع به صحبت کرده در مورد دیابت و رژیم‌های غذایی سالم کردیم. الیزابت گفت که بسیار وقت می‌شود که از کچالو استفاده نمی‎‎کنم که پیش از آن بسیار علاقه‌مند بودم به گفته وی، بدون آن برایش بسیار راحت‌تر است که تناسب اندام اش را حفظ کند.

وی گفت: ملکه توجه چندانی به آشپزخانه نمی‌کند و سفارش‌های خاصی برای غذا نمی‌دهد. به طور کلی، او یک نگرش ساده نسبت به غذا دارد. جالب این است که حتی وسایل مورد استفاده آشپزها در آشپزخانه کاخ باکینگهام مربوط به سال 1800 است. که در آن برای ملکه ویکتوریا غذا پخته می‌شود.

ملکه بریتانیا به مسایل مربوط به کارکنان کاخ باکینگهام توجه نشان می‌دهد. دایره افراد نزدیک به الیزابت دوم ادعا می‌کنند که او اجازه نداد مگان مارکل و پرنس هری با او زندگی کنند. بدین ترتیب ملکه می‌خواست به زوج جوان فرصت زندگی در یک خانه جداگانه را بدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала