Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزارش آ اس: داوری 5 امتیاز را از رئال مادرید گرفته است

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر VAR کمک داور ویدیویی
VAR کمک داور ویدیویی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه آ اس نزدیک به باشگاه رئال مادرید با نشر گزارشی اعلام کرده است که رئال مادرید در این فصل بارها ضربه داوری را خورده و 5 امتیاز مهم را از دست داده است.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال رئال ماردید در مقابل رئال بتیس به تساوی بدون گل رسید و شانس صدرنشینی را از دست داد.

زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دستیابی زیدان به ترکیب اصلی رئال مادرید+عکس

حالا نیز روزنامه آ اس در گزارشی مدعی شده که رئالی ها در این فصل در سه صحنه مشکوک از داوران و کمک داور ویدویی ضربه خورده اند.

شب گذشته در جریان بازی بتیس توپ در داخل محوطه جریمه بتیسی ها به دست بازیکن این تیم خورد، اما داور معتقد به خطای پنالتی نبود و اعتراض بازیکنان نیز به جایی نرسید، زیرا وی ای آر هم نظر داور را تایید کرد و پنالتی را شاگردان زیدان گرفته نشد.

در جریان هفته سوم رقابت ها و دیدار مقابل ویارئال نیز در صحنه ای مشکوک پس از برخورد وینیسیوس با بازیکن حریف، یک پنالتی برای رئال اعلام نشده است تا رئالی با تساوی دو بر دو در این دیدار دو امتیاز را از دست بدهند.

همچنین در مسابقه دو هفته پیش مقابل مایورکا نیز صحنه مشکوکی در داخل محوطه جریمه حریف رخ داد و بازیکن مایورکا پس از کشیدن پیراهن دیاز تعادل او را بهم زد، اما داور و VAR باز هم معتقد به پنالتی برای رئال مادرید نبودند.

به این ترتیب تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است در مجموع داوران باعث شده اند تا این تیم 5 امتیاز را از دست بدهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала