Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان مربی بارسلونا میشود، اما بعد از یورو 2020

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی تیم ملی هالند Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands
رونالد کومان سرمربی تیم ملی هالند  Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش شبکه فاکس هلند رونالد کومن سرمربی تیم ملی فوتبال هلند میتواند پس از یورو 2020 جانشین والورده در بارسلونا شود.

به گزارش اسپوتنیک، کومان که محتمل ترین و جدی ترین گزینه هدایت بارسلونا پس از والورده به حساب می آید، اعلام کرده است تا پایان یورو 2020 قطعا به کارش در تیم ملی فوتال کشورش ادامه خواهد داد.

رونالد کومان سرمربی تیم ملی هالند  Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کومان گزینه اول و آخر والورده در بارسلونا است

ماه گذشته مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال هلند فاش کرد که بندی در قرارداد کومن با تیم ملی فوتبال هلند وجود دارد که به وی اجازه میدهد تا در صورت داشتن پیشنهاد از بارسلونا، از تیم ملی هلند جدا و هدایت آبی اناری را به دست بگیرد.

کومان که شش فصل موفق را به عنوان بازیکن در بارسلونا نیز سپری کرده است و افتخارات زیادی نیز با باشگاه محبوبش دارد باها از علاقه اش برای به خدمت گرفتن بارسلونا صحبت کرده است.

وی به شبکه فاکس هلند در این خصوص گفته: بله در قراردادمان این بند وجود دارد، ولی حرفه ای و جالب نیست که آن را رسانه ای کنیم. من به کارم با قدرت در تیم ملی هلند تا پایان یورو 2020 ادامه خواهم داد و سپس در این خصوص تصمیم خواهم گرفت.

کومان در فبروری 2018 قرارداد چهارساله ای را با تیم ملی فوتبال هلند به امضا رسانده که تا سال 2022 و بعد از جام جهانی قطر اعتبار دارد، اما به نظر میرسد نتایج ضعیف والورده باعث شده تا کومان به مربیگری باشگاه محبوبش نزدیک تر شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала