آمادگی کُردها برای جنگ با ترکها

© AP Photo / Hussein Mallaکردها
کردها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کردها آمادگی نبرد خونین با نیروهای مسلح ترکیه را می گیرند.

به گزراش اسپوتنیک، آژانس Firat کُردی خبر داده است که قوماندانی ائتلاف نیروهای دموکراتیک سوریه آماده است حملات نیروهای ترکیه و نیروهای مخالف مسلح سوریه را در بخش مرزی تل تمر در شمال ولایتهسک دفع کنند. این نشان می دهد که همین اکنون درگیری ها در مجاورت روستاهای المحمودیه ، دارابو ، سیباتیه ، حجاب و کنجار جریان دارد.

نیروی مردمی کردان - اسپوتنیک افغانستان
نیروهای کردی از داعش یک شهر ستراتیژیک در سرحد با ترکیه تصرف کردند

طبق گزراش قوماندانی، در جریان یک شبانه روز، 57 شبه نظامی طرفدار ترکیه در این نبردها کشته و 22 نفر دیگر نیز زخمی گردیدند. سربازان کُردی سه عراده زره ​​پوش و چهار جیپ دشمن را نیز منهدم کردند.

گزارش های مربوط به درگیری های مسلحانه همچنین از بخش عین عیسی در شمال رقه منتشر می شود، جایی که کردها در طی حمله مسلحانه چهار شبه نظامی مخالف را کشته اند.

آژانس سوری سانا روز دوشنبه از انتقال آرماتورهای ارتش به شمال ولایت هسک برای دفع نیروهای ترکیه خبر داده است. با این حال، درگیری بین ارتش سوریه و ترکیه ، که به عنوان بخشی از عملیات منبع صلح ، منطقه امنیتی در شمال سوریه ایجاد کرده است ، ثبت نشده است. آخرین حادثه در تاریخ 30 اکتوبر در نزدیکی روستای تل بخش جنوب شرقی راس العین اتفاق افتاد.

در 13 اکتوبر ، دمشق با توافق با کردها ، نیروهای خود را به شمال سوریه فرستاد تا با ارتش ترکیه مقابله کند. قطعات قوای مسلح سوریه شهرهای منبی ، کوبانی ، تابکا ، رقه ، عین عیسی و تل تامر را اشغال کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала