Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رایولا، مهاجم سالزبورگ را به بارسلونا پیشنها کرد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مینو رایولا که از مدیران سرشناس در عرصه پیش‌برد برنامه‌های بازیکنان فوتبال است، مهاجم تیم فوتبال سالزبورگ را به بارسلونا پیشنهاد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «دن بالن»، مینورایولا، مدیر برنامه سرشناس ارلینگ هالاند، مهاجم فوتبال سالزبورگ اتریش را به آبی‌اناری‌ها پیشنهاد داده. این مهاجم که مورد توجه 20 باشگاه اروپایی دیگر نیز قرار دارد، قیمت انتقال او در بازار نقل و انتقالات 65میلیون یورو تخمین زده شده است.

بارسلونا  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسلونا از اشتباهاتش درس نمی گیرد

باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد، بایرن مونیخ، یوونتوس، لیورپول، ناپولی، منچسترسیتی، رئال مادرید، چلسی و آرسنال این بازین شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند. هالاند که در ماه جنوری 2019 از تیم مولده بلجیم به سالزبورگ اتریش پیوست، این فصل در 16 بازی برای این تیم اتریشی در رقابت‌های مختلف به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 22 گل، 6 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. این مهاجم در حال حاضر با 6 گل‌زده بهترین گلزن فصل جاری مسابقات لیگ قهرمانان اروپاست و از این حیث بالاتر از روبرت لواندوفسکی با 5 گل‌زده ایستاده است. گفته می‌شود زین‌الدین زیدان نیز علاقه‌مند است این بازیکن را در ترکیب تیمش داشته باشد.

در کارنامه حرفه‌ای ارلینگ هالاند دو بازی ملی با پیراهن ناروی نیز دیده می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала