Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت مسی و رونالدو در فرمول 1+ویدیو

© AFP 2023 / Ben STANSALLNominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.
Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بلیچر ریپورت رقابت مسی و رونالدو را در بازی کامپیوتری فرمول 1 شبیه سازی کرد.

بلیچر ریپورت از صفحات پر طرفدار در میان علاقه‌مندان فوتبال است که به مسائل مختلف فوتبال می‌پردازد. در تازه ترین مورد این صفحه با شبیه سازی رقابت چندین ساله مسی و رونالدو در بازی کمپیوتری فورمول 1 موتر‌هایی را مانند لباس بارسلونا و یوونتوس طراحی کرده و در یک خط به رقابت گذاشته که در نهایت راه‌های این دو موتر از هم جدا شده و نتیجه مشخص نمی‌شود.

دلیل این کار جدایی مسیر رونالدو و مسی از هم است که با رفتن رونالدو به سری‌آ این رقابت از روزمره‌گی به پایان سال و فصل انجامیده است.

این شبیه سازی مورد استقبال بی‌شمار طرفداران این بازیکنان قرار گرفته و آمار جالبی در سه ساعت ابتدایی نشر کسب کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала