Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاتزیو ششمین باخت فصل میلان را در سن‌سیرو رقم زد

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر آث میلان
آث میلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میلان در سری آ ایتالیا برابر لاتزیو مغلوب شد تا دوباره در کسب سه امتیاز ناکام بماند.

به گزارش اسپوتنیک،  تیم فوتبال میلان در ادامه روند نامطلوبش، بازی هفته یازدهم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا را با نتیجه 2 بر یک به مهمانش، لاتزیو واگذار کرد. میلانی‌ها که در این فصل حال و روز خوبی ندارند، پس از پیروزی در دیدار قبل مقابل اسپال، امیدوار بودند به روزهای خوب برگردند اما امشب در خانه مغلوب لاتزیو شدند.

تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
میلان به دنبال شکار دو ستاره رئال

تیم مهمان که شروع بهتری در دیدار امشب داشت، در دقیقه 25 به گل اول رسید. روی ارسال لاتزاری از سمت راست بود که چیرو ایموبیله با ضربه سر دروازه دوناروما را باز کرد. تنها سه دقیقه از بازی نگذشته بود که میلانی ها خیلی زود به گل تساوی رسیدند. روی ارسال خوب تئو هرناندز به پشت مدافعان لاتزیو بود که پیانتک ضربه اول را زد و توپ بعد از برخورد به باستوس، وارد دروازه شد. این نتیجه تا آخرین دقایق بازی پا برجا بود تا اینکه لاتزیو در دقیقه 83 به گل برتری رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که پاس در عمق لوئیس آلبرتو به خواکین کوره آ رسید و او هم در موقعیت تک به تک با دوناروما، با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

لاتزیو با این پیروزی 21 امتیازی شد و به رتبه چهارم صعود کرد و میلان بعد از تنها یک هفته حضور در نیمه بالایی جدول، بار دیگر به نیمه پایینی سقوط کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала