Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نه مورینیو، نه آلگری؛ تن‌هاخ مربی بایرن مونیخ می‌شود

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تن هاخ
تن هاخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه بایرن مونیخ پس از برکناری نیکو کواچ، مذاکرات خود را با سرمربی کنونی آژاکس آغاز کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بایرن مونیخ یک روز پس از شکست تحقیرآمز 5 بر یک و به دلیل تداوم نتایج ضعیف نیکوکواچ سرمربی این تیم را برکنار و هانسی فلیک دستار او را جانشین موقت او برگزیدند. مدیران باشگاه بایرن مونیخ اما از اکنون دست به کار شده‌اند تا گزینه‌ای مناسب را به عنوان سرمربی بعدی خود انتخاب کنند. در حالی که از نام‌هایی همچون ژوزه مورینیو و ماسیمیلیانو آلگری به عنوان گزینه‌های اصلی سرمربیگری سرخپوشان مونیخی یاد شده است، شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» مدعی شد مسوولان این باشگاه از طریق واسطه‌ها تماس‌هایی با اریک تن‌هاخ، سرمربی حال حاضر آژاکس داشته‌اند و علاقه‌مند به استخدام این سرمربی هلندی هستند.

نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واکنش کواچ به اخراجش از بایرن مونیخ

بر اساس این گزارش، این مربی 49ساله در میانه این فصل نمی‌تواند هدایت بایرنی‌ها بر عهده گیرد، اما آنها می‌توانند در پایان فصل جاری اقدام به استخدام وی کنند، این در حالی است که مدیران باشگاه آژاکس با جذایی‌ تن‌هاخ مخالفت نخواهند کرد. خود این سرمربی هلندی هم می‌خواهد گام بعدی در دوران حرفه‌اش را بردارد، این در حالی است که چند ماه پیش در پی توافق با مدیران باشگاه آژاکس قرارداد خود با این باشگاه را تا سال 2022 تمدید کرد. اریک تن‌هاخ که بین سال‌های 2013 تا 2015 هدایت تیم ذخیره‌های بایرن مونیخ را برعهده داشت، اخیراً در گفت‌و‌گو با نشریه آلمانی «کیکر» در پاسخ به این پرسش که «اگر بایرن مونیخ با شما برای همکاری تماس بگیرد، واکنش‌تان چه خواهد بود؟»، گفته بود: اگر بایرن با من تماس بگیرد، هیچ چیزی را رد نمی‌کنم اما من حالا 50 ساله هستم و رویاپرداز نیستم. این اتفاق ممکن است رخ دهد، شاید هم رخ نداد. به هر حال من کاملاً از بودن در آژاکس راضی هستم، هرچند این را هم می‌دانم که قرار نیست 10 سال در این تیم بمانم. روزی خواهد رسید که من آژاکس را ترک خواهم کرد.

بایرن مونیخ در فصل جاری بوندس‌لیگا از 10 بازی، 5 برد، 3 تساوی و 2 شکست را تجربه کرده و در حال حاضر با 18 امتیاز در رده چهارم جای دارد و با بوروسیا مونشن‌گلادباخ صدرنشین چهار امتیاز اختلاف دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала