با 10 خوراکی خوشمزه که هرگز اجازه نمی دهد پیری را تجربه کنید

© Depositphotos.com / Jolanta Kopczakبا 10 خوراکی خوشمزه که هرگز اجازه نمی دهد پیری را تجربه کنید
با 10 خوراکی خوشمزه که هرگز اجازه نمی دهد پیری را تجربه کنید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان 10 خوراکی خوشمزه را نام بردند که به حفظ جوانی و استحکام پوست کمک می کند.

به گزارش اسپوتنیک، مجله Medikforum با نشر یک مقاله می نویسد که گوجه فرنگی می تواند ظاهر پوست را بهبود بخشد، لیکوپن آنتی اکسیدانی موجود در گوجه فرنگی و همچنین ویتامین های A و C باعث تجدید پوست صورت می شود.

شکلات یا میوه، کدام مفیدتر است؟ - اسپوتنیک افغانستان
هشت ماده غذایی ضد پیری نامبرده شدند

با استفاده روزانه از گوجه فرنگی، محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش 33 درصد افزایش می یابد و روند پیری کند می شود.

علاوه بر این، چای سبز نیز مفید است، که فاید نه تنها به پوست بلکه به رگ های خونی نیز تاثیر می گذارد، به کارشناسان، ملم بروکلین به عنوان بهترین محصول برای از بین بردن فرآیندهای التهابی شناخته شده است.

لازم است به خواص میوه خشک خاص توجه ویژه ای داشت، میوه های خشک با دارا بودن آنتی اکسیدان ها، کلسیم، پتاسیم و ویتامین های A، E ، B6 ، B12 تعادل آب در بدن را حفظ می کنند.

در ماه اکتبر سال روان، متخصصان تغذیه ایتالیایی عمر کردن هموطنان خود را فاش کردند، این کشور یکی از رهبران امید به زندگی است: مردان آن بطور متوسط ​​تا 81 سال زنده مانده و زنان تا 85 سال. او از نظر غذایی و مواد غذایی با کیفیت بوده است.

متخصصان تغذیه به همه کسانی که مایل به طولانی شدن عمر شان هستند، توصیه می کنند تا صبحانه، لبنیات، گیاهان، سالاد و آب گریپ فروت تازه فشرده را میل نمائید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала