ترامپ: هویت خبرچین پرونده استیضاح من باید افشا شود

© AP Photo / Carolyn Kasterنیویارک تایمز: با دریافت کردن پول از پدر، ترامپ در شیماهای مشکوک مالیاتی شرکت میکرد (قسمت 1)
نیویارک تایمز: با دریافت کردن پول از پدر، ترامپ در شیماهای مشکوک مالیاتی شرکت میکرد (قسمت 1) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا خواستار افشای هویت خبرچین پرونده اوکراین و پایان دادن به رونداستیضاح خود شد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:  هویت خبرچینی که گزارش های وی موجب آغاز روند استیضاح او در کنگره امریکا شده است، باید افشا شود.

 به گفته وی ، رسانه هایی که با دموکرات ها همکاری می کنند می دانند او کیست، اما آنها نمی خواهند هویت وی را فاش کنند. رهبر امریکا گفته است: « هویت خبرچین را افشا کنید و به روند به اصطلاح استیضاح پایان دهید».

دونالد ترامپ: نگران استیضاح نیستم  - اسپوتنیک افغانستان
دونالد ترامپ: نگران استیضاح نیستم

ترامپ همچنین گفت که بسیاری از افراد به ضبط مکالمه تلفنی وی با ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین گوش فرا داده اند و "هیچ کس شکایتی نداشته است."

 رئیس جمهور امریکا پیش ازاین در جمع خبرنگاران در کاخ سفید، این افشاگر را از "افراد اوباما" دانست و گفت: هویت او باید افشا شود.

 در پی افشای جزئیاتی از درخواست ترامپ از دولت اوکراین برای آغاز تحقیقات علیه جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها و پسرش هانتر بایدن، بسیاری از نمایندگان دموکرات از دونالد ترامپ انتقاد کردند. ترامپ طی یک تماس تلفنی در 25 جولای از رئیس جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. به دنبال افشای این موضوع، رئیس مجلس نمایندگان امریکا، آغاز روند رسمی بررسی استیضاح ترامپ را اعلام کرد.

دموکرات‌ها می‌کوشند به دلیل رسوایی ترامپ در موضوع اوکراین گیت، روند استیضاح وی را کلید بزنند. با این وجود، کاخ سفید اعلام کرد تا زمانی که استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان به طور رسمی به تصویب نرسیده از همکاری با این پرونده خودداری خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала