Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی و رکوردی دیگر در لیگ قهرمانان

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مسی Russia World Cup Argentina - Iceland
مسی Russia World Cup Argentina - Iceland - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی کاپیتان محبوب بارسلونا میتواند امشب رکورد دیگری در لیگ قهرمانان ثبت کند.

به گزارش اسپوتنیک، مسی در کنار سرجیو بوسکتس هر دو 99 بازی در لیگ قهرمانان برای بارسلونا انجام دادند و این دو بازیکن امشب میتوانند به رکورد 100 بازی در لیگ قهرمانان برسند.

Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رقابت مسی و رونالدو در فرمول 1+ویدیو

مسی همچنین در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان همانند فصول گذشته خیلی موفق به گلزنی نشده است و تنها یک گل در سه مسابقه بنامش ثبت کرده است.

هر چند در اول فصل لالیگا به دلیل مصدومیت به میدان نرفت، اما تا کنون توانسته شش گل در رقابت های فوتبال اسپانیا برای تیمش به ثمر برساند، اما در در دو دیدار مقابل اینتر و دورتمند موفق به گلزنی نشد.

با این حال مسی امشب در لیگ قهرمانان به رکورد اینیستا میرسد، این در حالی است که جرارد پیکه نیز بازی 98 اش را در لیگ قهرمانان برای بارسلونا انجام خواهد داد.

مسی در کل در مسابقات اروپایی 138 بار با پیراهن بارسلونا به میدان رفته که 62 برد، 13 تساوی و 14 باخت را در کارنامه اش ثبت کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала