Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش مارادونا به اظهارنظر دخترش؛ در حال مرگ نیستم و میراثی هم برایت نمی‌گذارم+ویدیو

© REUTERS / Matthew ChildsSoccer Football - World Cup - Group D - Argentina vs Croatia - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - June 21, 2018 Diego Maradona in the stands
Soccer Football - World Cup - Group D - Argentina vs Croatia - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - June 21, 2018 Diego Maradona in the stands - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیگو مارادونا به اظهارات اخیر دخترش جانینا واکنش تند نشان داد و مدعی شد که همه اموالش را وقف امور خیریه خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دیگو مارادونا در همه مراحل زندگی مشکلاتی را سپری کرده است و این بار با مشکلات خانوادگی روبه رو شده است. مارادونا در حال حاضر هدایت تیم خیمناسیا در لیگ کشورش را به عهده دارد که در آخرین بازی برابر استودیانتس متقبل شکست شد و این مربی در جریان بازی آشفته و ناراحت به نظر می‌رسید.

پس از بازی دخترش مدعی شد که فشار بلند مارادونا را زمین گیر کرده  و در حال کشتن او است.

مارادونا امروز با نشر ویدیویی در انستاگرام به این اظهارات دخترش پاسخ تند داشت و گفت:« سلام. می خواهم بگویم که اصلا و ابدا در حال مرگ نیستم. من ویران شده به نظر می رسم چون به سختی در حال کار کردن و تمرین دادن تیمم هستم. من از شکست متنفرم و باخت به استودیانتس بسیار من را ناراحت کرد. واقعا نمی دانم هدف جانینا از حرف هایی که زد چه بوده است. نمی دانم ولی می دانم که وقتی انسان پیر و پیرتر می شود، اعضای خانواده و وابستگان، بیشتر نگران ارث و میراث او می شوند و چیزهایی که قرار است به آنها برسد. همین جا می گویم که از من به شما هیچ چیز نخواهد رسید و تمام اموالم را به نهادهای خیریه اهدا خواهم کرد. هر چه در زندگی به دست آورده ام را وقف امور خیریه خواهم کرد اما فعلا خبری از مرگ من نیست و کاملا سالم و سلامت هستم.»
View this post on Instagram

A post shared by Diego Maradona (@maradona) on

پس از نشر این ویدیو مادرجانینا و همسر سابق مارادونا به جای دخترش پاسخ مارادونا را داد و در انستاگرام نوشت:« حالا که شهامت نشان دادی تا این ویدیو را بر علیه دخترما منتشر کنی، امیدوارم همان قدر شهامت داشته باشی تا فردا به دادگاه بروی به سوالات دادستان پاسخ دهی، کاری که هیچ وقت جرأتش را نداشته‌ای.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала