Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برگزاری جام قهرمانی بانوان افغانستان برای نخستین بار+عکس

© AFFبانوان فوتبالیست
بانوان فوتبالیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدراسیون فوتبال کشور جام قهرمانی بانوان را با اشتراک 8 تیم امروز در ورزشگاه اختصاصی این فدراسیون برگزار کرد.

به گزارش اسپوتینک، جام قهرمانی بانوان افغانستان برای نخستین بار در تاریخ فوتبال کشور با اشتراک 6 تیم از ولایات و 2 تیم از مرکز، پس از ظهر امروز در استدیوم ورزشی فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار شد.

بازی افتتاحیه این جام میان تیم های سنگر ازکابل و بانوان سرپل انجام شد که با نتیجه 7-0 به نفع تیم سنگر به پایان رسید و بازی دوم میان تیم های بامیان و پروان انجام شد که با نتیجه 5-0 به نفع بامیان به پایان رسید.

در مراسم افتتاحییه این تورنمنت، سرپرست فدراسیون فونبال کشور حضور بانوان ولایات را در کابل و اشتراک در این جام را ارزنده خواند و مدعی شد که در سال‌های آینده تعداد تیم‌های بانوان افزایش خواهد یافت.

کارگر به رسانه‌ها گفت: « جای خرسندی است که امروز بانوان ولایات ما این فرصت را پیدا کردند که متفاوت تر از گذشته فوتبال را تجربه کنند و طی سالهای آینده شاهد حضور تیم های بیشتر از ولایات کشور، با کیفیت بهتر خواهیم بود و امروز یک آغاز است برای بهتر شدن فوتبال بانوان افغانستان.»

این تورنمنت پس از آن برگزار شد که روز گذشته تیم بانوان شریفی سپورت قهرمان لیگ بانوان کابل شد تا در این تورنمنت جواز حضور پیدا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала