نرخ‌نامۀ تکت‌ پروازهای داخلی افغانستان صادر شد + جدول قیمت‌ها

© Photo / Facebook/KAM AIRنرخ‌نامۀ تکت‌ پروازهای داخلی افغانستان صادر شد + جدول قیمت‌ها
نرخ‌نامۀ تکت‌ پروازهای داخلی افغانستان صادر شد + جدول قیمت‌ها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نرخ‌نامۀ پروازهای داخلیِ صادره از ادارۀ هوانوردی، قیمت تکت‌ها به دالر مشخص شده است.
گرانترین تکت طیاره در جهان - اسپوتنیک افغانستان
گرانترین تکت طیاره در جهان

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آوا، اداره هوانوردی ملکی، امروز سه‌شنبه ( 14 عقرب) نرخ‌های پیشنهادی شرکت‌های هواپیمایی داخلی را تأیید کرد. این نرخ‌نامه پس از اعتراض شهروندان نسبت به بلند بودن هزینۀ پروازهای داخلی وضع شده است.
ادارۀ هوانوردی ملکی به شرکت‌های هوایی داخلی و همه شرکت‌های سیاحتی که تکت شرکت‌های هوایی را به فروش می‌رسانند هدایت داده تا مطابق با جدول قیمت‌های تعیین‌شده در سکتورهای پروازی عمل نمایند.
همچنین این اداره هشدار داده است، که در صورتیکه شرکت‌های هوایی از قیمت‌های منظورشده تخلف ورزند، با آنان به صورت قانونی برخورد خواهد شد، از جمله اینکه شرکت‌های سیاحتیِ متخلف حق فروش تکت را از دست داده و شرکت‌های هوایی داخلی موظف خواهند شد که امتیاز فروش تکت آنها را مسدود نمایند.
ادارۀ هوانوردی به شرکت‌های هوایی هدایت داده است، که سر از زمان صدور نرخ‌نامه، پالیسی تغییر تکت و انصراف از مسافرت را در مطابقت با مادۀ 64 قانون هوانوردی ملکی تنظیم نموده و در ذیل تکت‌های صادره‌شان درج نمایند.
همچنین شرکت‌های هوایی موظف شده‌اند تا در همه ای تکت‌های صادره، شماره تماس ثبت و اخذ شکایات مسافرین را درج نموده و به شکایت‌ها به دقت رسیدگی نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала