ایران برای حفظ سلامتی شهروندان افغانستان پترول با کیفیت و استاندارد عرضه می کند

© K. Bezhanایران برای حفظ سلامتی شهروندان افغانستان پترول با کیفیت و استاندارد عرضه می کند
ایران برای حفظ سلامتی شهروندان افغانستان پترول با کیفیت و استاندارد عرضه می کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خرید پترول باکیفیت ایرانی از سوی تجار در بورس انرژی ایران نویدبخش بهبود سلامت شهروندان افغانستان و حفظ محیط زیست شهرها است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آوا، مدیر عامل بورس انرژی ایران ضمن ابراز خرسندی از اقبال شرکت‌های صادراتی از معاملات فرآورده‌های نفتی در این بازار، اظهار کرد: هم اکنون معاملات پترول(بنزین) با کیفیت و استاندارد ایرانی در بورس انرژی ایران با استقبال بازرگانان افغانستانی روبرو شده که حاکی از اعتماد و اطمینان بازرگانان نسبت به بورس و فرآورده‌های نفتی عرضه شده در این بازار دارد.

ایران فروش نفت را به قیمت ارزان تر از بازار جهانی آغاز کرده است - اسپوتنیک افغانستان
ایران فروش نفت را به قیمت ارزان آغاز کرده است

سید علی حسینی با بیان این‌که خرید پترول باکیفیت ایرانی از سوی بازرگانان در بورس انرژی ایران نویدبخش بهبود سلامت شهروندان افغانستان و حفظ محیط زیست شهرها است، یادآور شد: حضور بازرگانان در بورس انرژی و استمرار معاملات فرآورده های نفتی از قبیل پترول و دیزل(گازوئیل) از سوی این بازرگانان، علاوه بر تامین منافع اقتصادی برای خریداران، می تواند به کاهش هزینه های زیست محیطی در کشورهای مقصد بیانجامد.
وی در ادامه به کیفیت بالای نفت سفید عرضه شده در بورس انرژی ایران اشاره کرد و گفت: این فرآورده با اقبال بازرگانان مختلف روبرو شده و 5000 تن از آن به تازگی به مقصد بازارهای صادراتی معامله شده است.
اقبال بازرگانان خارجی به معاملات نفت سفید در بورس انرژی ایران نشان دهنده این ظرفیت در بورس است که با توجه به فرارسیدن فصل زمستان، خانه های مردم افغانستان با این فرآورده با کیفیت و قابل اطمینان می تواند گرم تر از هر زمان دیگری باشد.
یادآوری می کنیم، که بورس انرژی ایران هر هفته هزاران تن انواع فرآورده های نفتی را در بخش صادراتی خود عرضه می کند و تاجران افغانستان، یک قسمت عمده خریداران این فرآورده های باکیفیت را تشکیل می دهند. بورس انرژی ایران تأکید می کند که آمادگی لازم را برای تأمین مواد نفتی به خصوص پترول و دیزل و همچنین گاز مایع حوزه غرب افغانستان را دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала