سطح پایین محبوبیت ترامپ در مقایسه با 5 نامزد دیگر

© Sputnik / Russian Presidential Press Office/Mikhail Metzel/TASS/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر ابراز تردید ترامپ در وفاداری معاونش
 ابراز تردید ترامپ در وفاداری معاونش  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نتایج نظر سنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که سطح محبوبیت ترامپ به مراتب پایین‌تر از سایر نامزدان انتخابات ریاست جمهوری امریکا قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از خبرگزاری رویترز، نتایج نظرسنجی مشترک روزنامه واشنگتن پست و شبکه تلویزیونی‌ ای بی سی نیوز حاکی از آن است که محبوبیت دونالد ترامپ کمتر از پنج نامزد دموکرات انتخابات 2020 است.

بر اساس این نظرسنجی، اگر انتخابات امریکا امروز برگزار شود دونالد ترامپ با حداقل آرا (39 درصد) ریاست جمهوری را به رقبای دموکراتش واگذار می‌کند. در این نظرسنجی محبوبیت بایدن با 17 درصد بیشتر از ترامپ به 56 درصد رسیده است.

اطمینان ترامپ از پیروزی در انتخابات 2020 امریکا - اسپوتنیک افغانستان
اطمینان ترامپ از پیروزی در انتخابات 2020 امریکا

همچنین طبق این نظرسنجی در صورتی که انتخابات امروز برگزار شود الیزابت وارن، سناتور ماساچوست با 54 درصد در برابر 39 درصد آرای ترامپ؛ برنی سندرز، سناتور ورمونت، با 56 درصد در برابر 39 درصد آرای ترامپ؛ کاملا هریس، سناتور کالیفرنیا با 52 درصد در برابر 39 درصد آرای ترامپ؛ و پیتر بودجج، شهردار ساوت بند با 52 در صد در برابر 51 درصد، ترامپ را شکست می‌دهند.

این نظرسنجی با شرکت 1003 بزرگسال امریکایی و در تاریخ 27 تا 30 اکتبر با حاشیه خطای 3.5 درصد انجام شده است.

انتخابات آمریکا در تاریخ سوم نوامبر سال 2020 برگزار می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала