Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ماتیچ از یونایتد رفتنی شد

© Sputnik / Александр Подгорчук /  مراجعه به بانک تصاویر ماتیچ
ماتیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستر یونایتد ایوننگ نیوز از خروج نمانیا ماتیچ به دلیل عدم وقت بازی، در پنجره نقل و انتقالات جنوری خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، نمانیا ماتیچ هافبک دفاعی صربستانی منچستر یونایتد که بعد از رفتن خوزه مورینیو جایگاه خود را در ترکیب شیاطین سرخ از دست داده است. و فرصت بازی در ترکیب اصلی منچستر یونایتد را پیدا نمی‌کند، حالا قصد خروج از اولدترافورد را کرده‌است.

ماتیچ 31 ساله در این فصل فقط دو بازی لیگ برتر را از ایتدا آغاز کرده و فقط 350 دقیقه در تیم اول بازی کرده است. منچستر ایوننگ نیوز منبع نزدیک به باشگاه منچستر یونایتد می‌گوید بخاطر به خطر افتادن جایگاه وی در ترکیب تیم ملی صربستان وی قصد خروج دارد.

اگرچه یونایتد گزینه تمدید یک سال دیگر را با این باشگاه تا سال 2021 را در اختیار دارد، اما می توانند در جنوری او را به فروس برسانند تا بتواند هزینه جایگزین را بدست آورند.

اگر ماتیچ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در یونایتد بماند، یونایتد می تواند گزینه یکساله  تمدید وی را نادیده بگیرد و او را در پایان فصل آزاد کند، همانطور که در تابستان گذشته با آنتونیو والنسیا انجام دادند.

از مقاصد احتمالی هافبک اسبق چلسی می‌توان به دو تیم بزرگ شهر میلان (اینتر و ای‌سی میلان) نام برد، مخصوصا اینتر آنتونیو کونته که علاقه شدیدی برای به‌خدمت گرفتن وی نشان داده‌است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала