Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان شب اول لیگ قهرمانان اروپا| بازگشت دراماتیک دورتموند و چلسی در شب گل به خودی عجیب کیپا

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار چلسی
هوادار چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چهارمین هفته از بازی های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برتری دراماتیک تیم های دورتموند و چلسی دنبال شد.

به گزارش اسپوتنیک، با آغاز دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان و در هفته چهارم این بازی ها، امشب با انجام 6 بازی همزمان در نقاط مختلف اروپا پیگیری شد که در مهم ترین دیدارها بروسیادورتموند برابر اینترکامبک زد اما چلسی در زمین خودی برابر مهمانش آژاکس هم خوش درخشید و تن به تساوی 4-4 داد.

در ورزشگاه سگینال ایدوناپارک دو تیم اینترمیلان ایتالیا و بروسیادورتموند از گروه F مسابقات با هم پیکار کردند که سرانجام این بازی با حساب 3-2 به سود دورتموند به فرجام رسید.

اینتر که در آخرین دیدار خود در این لیگ دورتموند را با دو گل از پیش رو برداشته بود این بار اما با نتیجه 3-2 شکست خورد و جایگاه دوم جدول را به دورتموند واگذار کرد که بدون شک ستاره بازی دیشب اشرف حکیمی بازیکن قرضی رئال مادرید در ترکیب دورتموند بود که زمینه برگشت تیمش برای کسب برتری را ثبت نمود.

در این بازی اینتر با گل های مارتنیز در دقیقه 5 و وسینو در دقیقه40 به ثمر رسید اما در نیمه دوم دورتموند به بازی برگشت که اشرف حکیمی دوبار در دقایق 51 و 77 و برانت در دقیقه 64 گل های زنبورها را ثبت کردند تا سه امتیاز کامل این دیدار به نفع وستفالنی ها ثبت شود.

در دیگر بازی حساس امشب چلسی از گروه H در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن مقابل آژاکس هالند صف آرایی کرد و در حالیکه 3 گل عقب بود، در نیمه دوم کامبک زد و سرانجام 4-4 مساوی کرد.

در این دیدار ابتدا تامی آبراهام مُهاجم چلسی در دقیقه 2 بازی دروازه خودی را گشود اما خیلی زود جورجینهو از روی نقطه پنالتی (در دقیقه 4) بازی را به تساوی کشید. نتیجه مساویانه دنبال می شد که پرومس در دقیقه20 اختلاف را به یک گل رساند و کیپا دروازه بان چلسی نیز در دقیقه35 روی اشتباه دروازه خودی را گشود تا حساب 3-1 شود. در نیمه دوم اما وان د بیک هم در دقیقه 55 اختلاف را به سه گل رساند و سکوت را به ورزشگاه مستولی ساخت اما در ادامه شاگردان لمپارد به خود آمدند که آزپلکویتا در دقیقه63، جورجینهو بار دیگر از روی نقطه پنالتی در دقیقه71 و ریس جیمز در دقیقه74 برای آبی های لندن گلزنی کردند و نتیجه را مساوی ساختند ضمن آنکه گل دقیقه78 آزپلکویتا پذیرفته نشد و در نهایت این دیدار با حساب 4-4 خاتمه یافت تا دو تیم تنها 1 امتیاز کسب کنند و به ترتیب (آژاکس و چلسی) اول و دوم بیاستند و والنسیا نیز با 7 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. سه تیم اول، دوم و سوم این گروه هم امتیاز هستند و دو بازی باقی مانده سرنوشت دو تیم صعود کننده به دور بعد را مشخص خواهد کرد.

این در حالیست که در سایر بازی های انجام شده، لیورپول در آنفیلد 2-1 از سد خنک بلجیم گذشت، ناپولی در خانه با سالزبورگ 1-1 مساوی کرد، المپیک لیون حریفش بنفیکا را 3-1 به زانو درآورد و لیل هم با حساب سنگین 4-1 برابر میزبانش والنسیا شکست خورد.

این بازی ها فردا شب با انجام 8 بازی در دو زمان متفاوت ادامه خواهد یافت که بایرن مونیخ با المپیاکوس و لوکوموتیو با یوونتوس ساعت 10:25 شب به وقت کابل (همزمان) بازی می کنند و پس از آن آتلانتا با منچسترسیتی، لورکوزن با اتلتیکومادرید، ستاره سرخ بلگراد با تاتنهام، دیناموزاگرب با شاختاردونتسک، پاری سنت ژرمن با کلوب بروژ و رئال مادرید با گالاتاسرای از ساعت 12:30 به وقت کابل (به گونه همزمان) برابر هم قرار خواهند گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала