Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه: با این وضعیت قهرمان نمیشویم ؛ والورده: هواداران حق دارند اعتراض کنند

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه
جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیکه مدافع با تجربه تیم فوتبال بارسلونا اوضاع تیمش را برای قهرمانی در اروپا مناسب نمیداند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در آغاز هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در مقابل تیم فوتبال اسلاویا پراگ جمهوری چک به تساوی بدون گل رسید، تا در دومین بازی متوالی طعم پیروزی را نچشد.

در این مسابقه موجی از انتقادات به نحوه بازی بارسا توسط هواداران در نیوکمپ وارد شد و در بسیاری از دقایق بازی هواداران بارسلونا به دلیل خوب بازی نکردن تیم شان، کادر فنی را با هو کردن مورد انتقاد قرار دادند.

جرارد پیکه مدافع میانی تیم فوتبال بارسا پس از توقف تیم تیمش برابر حریف چکی در جمع خبرنگاران از وضعیتی که تیمش دارد، انتقاد دارد و گفت، شانس بارسا با این روند برای قهرمانی کم است.

پیکه گفت: امشب همه کار کردم ولی نمیدانم چرا توپ های مان وارد دروازه نمیشد. وقتی تیمی مثل بارسا دو بازی پی در پی برنده نمیشود، هواداران نمیتوانند قبول کنند، چون انتظار از تیم ما بالاست. بنظرم باید مشکلات را حل کنیم و با خونسردی برای حل آنان کاری کنیم. به نظرم با این روندی که داریم قهرمانی در لیگ قهرمانان سخت است. ولی خوب در زمان انریکه هم در اوایل خوب نبودیم، ولی روندمان تغییر کرد و نوانستیم سه گانه بگیریم.

از سویی نیز ارنستو والورده سرمربی بارسلونا هم که به شدت در این هفته ها تحت فشار است، پس از پایان بازی با حق به هواداران بارسا به خاطر اعتراض به عملکرد تیم گفت: هواداران حق دارند از نحوه بازی تیم شان ناراحت باشند، این اتفاق خوبی است و نشان میدهد که هواداران از تیم شان توقع زیادی دارند.

والورده گفت: دو بازی است نبردیم، اول شکست لوانته و حالا تساوی مقابل اسلاویا، باید خیلی زود برگردیم و مشکلات را حل کنیم. این دو خیلی بد بودند. فشار روی تیم بود و حالا نیز زیاد تر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала